Internet Explorer encountered a problem...

Status
Niet open voor verdere reacties.

rarame

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jun 2006
Deze melding " Internet Explorer encountered a problem and needs to be closed" krijg ik als ik inlog met een inlognaam op een specifieke site welke ik al geruime tijd bezoek en niet eerder had ik dit probleem.
Internet Explorer wordt na OK dan afgesloten...
Hierdoor is het onmogelijk geworden in te loggen op die specifieke site terwijl elke andere inlog op andere sites gewoon gedaan kan worden en elk internetadres gewoon geopend kan worden TOT... de inlog op deze specifieke site....Dan sluit IE af.
Iemand enig idee waardoor dit veroorzaakt wordt?

Bij voorbaat dank.
Ruud.

rarame zei:
Deze melding " Internet Explorer encountered a problem and needs to be closed" krijg ik als ik inlog met een inlognaam op een specifieke site welke ik al geruime tijd bezoek en niet eerder had ik dit probleem.
Internet Explorer wordt na OK dan afgesloten...
Hierdoor is het onmogelijk geworden in te loggen op die specifieke site terwijl elke andere inlog op andere sites gewoon gedaan kan worden en elk internetadres gewoon geopend kan worden TOT... de inlog op deze specifieke site....Dan sluit IE af.
Iemand enig idee waardoor dit veroorzaakt wordt?

Bij voorbaat dank.
Ruud.

Als aanvulling...Ik heb ten einde raad een andere webbrowser geinstalleerd[Firefox] en OOK die geeft bij inlog op die specifieke site een soortgelijke foutmelding!!??

Jheroen zei:
welke site is dat?
Het betreft hier een (cam)chatsite of eigenlijk twee op welke ik dus niet meer in kan loggen zonder de foutmeldingen op zowel IE als Firefox...
Ook de webmasters van betreffende sites (her)kennen het probleem niet en kunnen mij niet verder helpen...

rarame zei:
Het betreft hier een (cam)chatsite of eigenlijk twee op welke ik dus niet meer in kan loggen zonder de foutmeldingen op zowel IE als Firefox...
Ook de webmasters van betreffende sites (her)kennen het probleem niet en kunnen mij niet verder helpen...
link?

Jheroen zei:
Link kan ik geven maar weet niet of het is toegestaan hier om www-adressen te vermelden?
En dan nog lijkt het mij dat als het startpagina.nl zou betreffen dit verder ook niet bijdraagt tot oplossing van het probleem? Als het ECHT nodig is ter oplossing zou ik het kunnen geven maar vind het zelf nogal privacy-gevoelig...vandaar.
Het is dus een stand-alone computer probleem met deze foutmelding/afsluiting want ik kan via om het even welke andere computer gewoon inloggen op die site.

Groet,
Ruud

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan