internet explorer ERROR

Status
Niet open voor verdere reacties.

K-Tedious

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2006
Besturingssysteem
W10
als ik iets wil downloaden krijg ik dit te zien: in iexplorer is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. onze excuses voor dit ongemak.

ik wou hitmanpro downl en laten scannen maarja ik kan niks downl.. :S
kent iemand deze probleem of weet iemand hoe ik dit kan oplossen !

bedankt voor de moeite !:thumb:

iig geen Hitman Pro draaien.

Staat er verder niets in de foutmelding? Een missend bestand ofzo?
Misschien eens een sfc-scan:
Start -> uitvoeren (in Vista 'zoekopdracht') => "sfc /scannow" (zonder aanhalingstekens en let op de spatie) => OK

In sommige gevallen vraagt het dan om de InstallCD. Houd die bij de hand. Maar als je deze niet meer hebt zou je toch eens de sfc-scan kunnen proberen. Soms werkt het ook zonder de InstallCD.

Met deze scan zoekt Windows naar beschadigde en missende systeembestanden (Door Windows 'beveiligde bestanden genoemd).

ja heb het net geprobeerd alleen hij vraagt om cd en die heb ik niet bij de hand nee..

En die foutmelding...

Alleen maar dat iexplore wordt afgesloten? Verder niets? Geen missend/beschadigd bestand aangegeven?
Is je Windows ge-update?
Welke Browser-versie gebruik je? IE7? IE6?

edit:

Gevonden met Google: eerste hit

Laatst bewerkt:
ik gebruik IE6 en me xp is nog niet geupdate..
hij geeft verder geen fout aan alleen.. u was bezig met een bewerking. deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. als u meer info wilt over deze fout, klikt u hier.

maar ik heb ook gezovcht met google enzo maar niks hielp

Ik begrijp jouw reactie niet.
Of je hebt mij niet goed begrepen.:
Klik eens op de link die ik je gaf, wat google betreft.

En als in een foutmelding staat:
als u meer info wilt over deze fout, klikt u hier.
Wat dacht je dan waar je meer informatie kunt halen? Bij de buren?
Klik dan!

Laatst bewerkt:
informatie klikt u hier.. krijg ik alleen maar te zien foutmelding de rapport meer niet... gewoon paar cijfers en **** krijg ik tezien en googlo kom ik niet ver

en google kom ik niet ver
Hoezo kom je niet verder met google?
Er zijn legio oorzaken te bedenken waarom iexplore wordt afgesloten na een fout. Met die link die ik je gaf heb je meerdere oorzaken/oplossingen. Zit de juiste er niet tussen?
En dat rapport, die cijfers, welke zijn dat?
hoe meer informatie jij hier geeft, hoe eerder het probleem opgelost is.

het lukt mij niet om een printscreen te maken... maar ik ga eerst kijken welke updates microsoft voor mij heeft..

word vervolgd....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan