Internet Explorer Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smilodon

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2005
Berichten
53
Hallo,

Ik krijg als ik IE afsluit soms de volgende foutmelding :



iexplorer.exe - Toepassingsfout

De instructie op 0x77239a80 verwijst naar geheugen op 0x05fbd424. De lees-of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.

Klik op OK om het programma te beëindigen.




Heb al gezocht op google, maar over deze foutmelding is niks te vinden. Ik heb geen spyware, helemaal schoon.

Iemand enig idee?

Het heeft ook al een keer tot een blauw scherm geleid.
Alvast bedankt.

M.v.g.

Smilodon
 
Laatst bewerkt:
Als je nog een keer een BSOD (blauw scherm) krijgt, kan je dan de foutmelding hierheen kopiëren?
Als je computer echt spywarevrij is, dan zou het heel goed aan je intern geheugen kunnen liggen.
Dit kan je testen met memtest:

1. Ga naar www.memtest86.com en download memtest
2. Brand memtest op een CD
3. Start je computer op vanaf CD
4. Run memtest een paar uur

Als er fouten gevonden worden dan weet je genoeg..
 
Kijk eens in het logboek, of je daar wat over de foutmeldingen kunt vinden. Zit dacht ik in Configuratiescherm -> Systeembeheer. Heb je ook al op spyware gechecked?
 
Bedankt voor de reactie's.

Het probleem is dat ik inmiddels ook geen cd meer kan branden. (Session fixation error). Hierover ga ik een vraag plaatsen, maar die is hier niet op zijn plek. Erg vervelend, want wou net een dvd brander gaan aanschaffen, en alles gaan back-uppen. Nu vertrouw ik de pc niet meer, dalijk crasht ie als ik die brander installeer. Over die spyware, ik had al in m'n bericht vermeld dat ik schoon ben. ;)
Ik zal zometeen een link plaatsen naar mijn vraag in de brander sectie, wellicht heeft het met elkaar te maken.


Hier de link :

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=230020

Hoop dat iemand me kan helpen.

M.v.g.

Smilodon
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan