Internet Explorer geeft gekke foute weerapp! MS weet geen oplossing!

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Wanneer ik IE 11 download op mijn Win 7 (32 bit) gaat hij raar doen bij mijn weerapp (zie bijlage). MS raadde mij aan de weerapp eerst te verwijderen en dan pas IE 11 erop te zetten en dan via bureaublad mijn weerapp er weer op te zetten.

Helaas probleem blijft bestaan........:(Vreemde weerapp na IE 11.JPG

Je bent zeker niet de enige. Hier heb ik een laptop staan met Windows 7 x64 die er ook last van heeft. Kijk hier maar eens naar: klikkerdeklik!

EDIT:

Nog meer: klik! :confused:

Laatst bewerkt:
Hoi,

nee zeer zeker niet de enige. Ook ik was 'slachtoffer'.
Maaaaaaaaaar, omdat ik (net zoals jij, regelmatig andere mensen adviseer met hun pc problemen) ben ik eens wat rond gaan neuzen op het w w w . Het was mijn 'eer te na' om het e.e.a. als voldongen feit te accepteren en IE 11 er weer vanaf te gooien.
Binnen een half uur had ik de oplossing gevonden (niet de oorzaak, die moet Microsoft ons maar toesturen in een update), maar dus wel de oplossing:

op mijn buroblad had ik een tekenweergave van 125% ingesteld staan. Toen ik deze naar beneden bijstelde, ontdekte ik dat de 'kritische' grens ergens in de buurt van 120% lag. Toen ik procentje voor procentje naar beneden ging, ontdekte ik dat bij 119% de boel er nog helemaal niet uitzag, maar bij 118% was alles weer als vanouds.

Ergo : bij mij is het probleem opgelost door te tekengrootte in te stellen op 118%, bij jullie vermoedelijk dan ook.

Laatst bewerkt:
MS zei tegen mij dat het ook kan liggen aan een oude videokaart. Die van mij is redelijk oud. ATI radeon HD 2600. Helaas zijn daar geen updates meer van. Advies MS was geen IE 11 te downloaden.

Ik verwijs toch weer naar voornoemde oorzaak.
Is de tekengrootte bij jou nu 100% of is die ook in de buurt van de 120%?

Maar ik ga mijn tekengrootte niet veranderen. MS wil dat iedereen naar WIN 8.1 gaat.

Niemand die je daartoe verplicht, maar die 7% minder ga jij nauwelijks merken en daarnaast:

wie heeft er nu hier om 17.23 uur een hulpvraag geplaatst..............................? ;)

Het is óf voorlopig je probleem houden, óf een paar procenten van de tekengrootte afsnoepen, totdat MS met een deugdelike oplossing komt in de één of andere update van IE.

It's your call.

Laatst bewerkt:
Blijf toch bij mijn standpunt. Overigens. MS zegt zelf tegen mij dat IE 11 eigenlijk is bedoeld voor Win 8 of 8.1. Ze hebben hem ook gemaakt voor Win 7 maar dan kun je dus dit soort fratsen krijgen. Tekengrootte kan wel degelijk een grote invloed hebben, zelfs 7% minder. Denk ook aan het grote van het scherm. Feit is dat MS het niet goed ontwikkeld heeft voor alle pc's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan