Internet Explorer installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koenpim

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2005
Berichten
20
Op mijn XP pc heb ik meerdere accounts. Bij het opstarten van IE geeft de PC bij 1 account een runtime error, er kan niet gebrowsed worden. Bij de andere werkt IE nog wel. Ben bezig geweest om IE opnieuw te installeren van zowel het windows schijfje als van microsoft online, is allemaal niet gelukt. Ik krijg nu bij het opstarten de melding dat IE is verwijderd en de vraag of ik de instellingen wil behouden. Hoe krijg ik dit weer in orde? Overigens ik kan nog steeds internetten, behalve bij de account met de runtime error.
 
Maak de account opnieuw aan!
Dit is denk ik de makkelijkste manier.
Als je in Documents and Settings de data van de user kopieërt en daarna weer terugzetten op nieuwe account.
 
Blijf ik wel met deze melding zitten: Ik krijg nu bij het opstarten de melding dat IE is verwijderd en de vraag of ik de instellingen wil behouden. Er zit toch iets fout het opstarten duurt ook veel langer
 
systeemherstel

systeemherstel is ook niet gelukt. Overigens verdwijnt ook regelmatig de snelkoppeling voor het verbinding maken. Ik denk toch dat ik ie opnieuw moet installeren, misschien kan iemand mij stap voor stap aangeven hoe dat moet. Zowel van het windows schijfje als van internet is het me tot nu toe niet gelukt.
 
Vreemd dat het niet gelukt is.

Heb je SP2, en alle patches geïnstalleerd? Doe dit voordat je IE eraf gooit, en probeer dan nog een keer op internet te komen.
Probeer ook voordat je IE eraf gooit een andere browser. (Firefox)

Je kan IE er zo afgooien:
-Start
-Configuratiescherm
-Software
-Windows onderdelen toevoegen/verwijderen.
Hier vink je IE af, klik op volgende en hij gooit IE eraf.
Nu reboot je de PC.

Ga weer naar:
-Start
-Configuratiescherm
-Software
-Windows onderdelen toevoegen/verwijderen.

Hier vink je IE weer aan, klik op volgende en IE wordt geïnstalleerd. (Hiervoor moet je waarschijnlijk wel een XP-CD bij de hand hebben)

Kan je de exacte foutmelding hier posten, als dit allemaal niet werkt? Dan gaan we daar iets mee proberen te doen.

HG,
Simon
 
Inmiddels firefox geinstalleerd, goeie tip. Alle problemen lijken nu opgelost, ook nog geen last gehad van pop ups. dank voor je advies. IE laat ik verder maar even zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan