Internet explorer nieuwe versie, via Yahoo, weghalen

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Ik heb tot mijn spijt een nieuwe versie van Internet Explorer gedownload. Nu is ie provided by Yahoo. Gevolg is ernstige vertraging, teveel extra balken en naast de gewone startpagina een engelstalige die ik al helemaal niet hoef.

Hoe kan ik dit terugbrengen naar een goede versie van Internet Explorer???:o

Hoi,

Wellicht kan een simpel systeemherstel naar een punt voor deze instalatie al de oplossing geven.

anders naar je softwarelijst in configscherm daar IE verwijderen en de juist versie downloaden

Dank, ik werk onder XP en heb een Nederlandstalige Explorer gedownload.

Hoi,

Je geeft niet aan, onder welke Windows-versie je werkt.
Waarschijnlijk heb je de Engelstalige versie van Explorer gedownload en geïnstalleerd.
Je kunt terug gaan naar een eerder herstelpunt, voordat je de nieuwe versie van IE installeerde.
Vervolgens kan je de NL-versie van IE 8 downloaden:
http://www.microsoft.com/netherlands/windows/internet-explorer/

Ik heb deze versie maar hier krijg ik dus veel extra werkbalken en rommel. Heb spybot controle gedaan. Was maar 1 itempje. Dus daar ligt het ook niet aan.

Ik heb deze versie maar hier krijg ik dus veel extra werkbalken en rommel. Heb spybot controle gedaan. Was maar 1 itempje. Dus daar ligt het ook niet aan.

1. tijdens de installatie van IE wordt je diverse keren gevraagd opties aan te vinken, o.a. voor 'extra' features/opties; die had je dus kunnen annuleren; geeft niet, je kunt alles achteraf ook ongedaan maken en/of verwijderen.
2. je kunt die extra werkbalken uitschakelen
3. je kunt naar het configuratiescherm > software en daar die extra programma's die 'achter' die werkbalken zitten verwijderen.

Laatst bewerkt:
Dank, Yahoo zie ik hier echter niet.
Ik heb eerst een balk waar ik een adres kan intikken, vervolgens bestand bewerken etc
dan favorieten en wat aanbevolen websites.... die hoeft van mij niet, favorieten wel maar dat hoeft geen hele balk te zijn wat mij betreft.
en dan nog een balk met rechts huisje print etc, is prima maar links komt steeds een of andere yahoo engelstalige startpagina waar ik niet op zit te wachten.
Hoe haal ik zoiets voorgoed weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan