Internet explorer "ontploft "....

Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Hoi Allemaal,

Ik gebruik als standaard browser Firefox.

I.E gebruik ik zelden of niet.
Maar soms lijkt het wel of ie ontploft want , terwijl ik aan het browsen ben, of misschien aan het door linken, dan opent IE plots op de achtergrond constant nieuwe schermen.

Ik kan dan alleen via taakbeheer de boel afsluiten.
Nog nooit last van gehad van dit "fenomeen" .
Wie herkent dit of nog beter wie weet wat de oorzaak/oplossing hiervan is ?:thumb::thumb::thumb:

2 dingen komen (zo even snel) bij mij op als mogelijke oorzaak:
a. Je bezoekt websites die "geprogrammeerd" popupvensters presenteren. [Je schrijft niets over wat er in die "nieuwe schermen" staat en ook niet of het steeds bij dezelfde webpagina's gebeurt...]
b. Je opent zelf (via vasthouden van of vastzittende toetsen) meerdere vensters en/of tabbladen. Bijv. Ctrl+o of Ctrl+n of Ctrl+k of Ctrl+L of Ctrl+linker muisknop

Tijs.

Laatst bewerkt:
Mogge dnties,

Dank voor je snelle reactie.
Je hebt gelijk wat betreft : [Je schrijft niets over wat er in die "nieuwe schermen" staat en ook niet of het steeds bij dezelfde webpagina's gebeurt...] dacht ik later ook aan, maar je "schrikt" zo dat je eigenlijk gelijk taakbeheer opent en de boel afsluit.
Zal daar de volgende keer (?) op letten.:o ***
"Je opent zelf (via vasthouden van of vastzittende toetsen) meerdere vensters en/of tabbladen." heb mijn toetsenbord gecontroleerd en alles is oke...( en schoon):P

Maar zal bij de volgende keer dat het gebeurd even jouw opties gaan controleren.:thumb:

***NB: Het gebeurd dus bij het drukken op een link "het geeft de melding " Navigatie naar deze webpagina is geannuleerd "

Laatst bewerkt:
Wat je ook kunt doen is kijken of er misschien adware in Internet Explorer zit.
2 programma's die ik daarbij gebruik zijn:
Junkware Removal Tool
AdwCleaner. Handleiding: hier, downloaden hier

Tijs.

***NB: Het gebeurd dus bij het drukken op een link "het geeft de melding " Navigatie naar deze webpagina is geannuleerd "

Hoi LP , jij ook ( weer) bedankt voor je reactie.:thumb:

LP, nu draait RogueKiller ff wachten wat de uitslag is...
Tijs, JRT komt hierna..

CCleaner is mijn standaard ...;)

:thumb::thumb:

Laatst bewerkt:
Zo mannen , ik heb alles gedraait.
( mijn standaard cleaners zijn CC,Privazer,Norton Utilities 16,Hitman,m.a.m. die gaven niks aan.
RogueKiller haalde een boel(?) boven water..
En JRT en adw waren ook positief over mijn systeem:o

Ik zie dat RogueKiller wat instellingen heeft terug gezet dus die ga ik nu even weer herstellen.
Voor de rest nu maar even afwachten wat er gebeurd..:cool:
Houd jullie op de hoogte enne .....weer hartstikke bedankt voor de hulp :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan