Internet Explorer opent vreemde pagina's uitzichzelf

Status
Niet open voor verdere reacties.

deaapdaar

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Beste mensen,

ik zit nu sinds een ur dat ik thuis bent een oplossing te zoeken voor mijn probleem,
ik liet me computer een uurtje aanstaan en ik kom terug en er staan 8 tabbladen open met vreemde websites
van die soort geheugentestjes etc.en Calivary als je die kent dat is die ene met dat domme kind die vragen stelt over een iphone...maagoed ik gebruik zelf firefox en ik heb geen gekke dingen gedaan naar mijn kennis. heeft iemand een oplossing om dit tegen te gaan? ik ga nog een scan doen zometeen misschien dat ik iets tegenkom.

bij voorbaat dank,

Jonno

Daarom gewoon firefox gebruiken, en zorgen dat je veelal je pc scant.

Firefox heeft een paar add-ons tegen advertenties e.d. genaamd adblock(er) plus.
Helaas is internet explorer een browser die niet echt veel toepassingen ondersteunt.

Helaas gaat het in jouw geval waarschijnlijk om malware, dit had ik afgelopen week juist andersom. Hier doe je niets tegen en kan alleen verwijdert worden met bijvoorbeeld malwarebytes (AVG scande er doodleuk overheen).

Suc6 :thumb:

Is een beetje verwarrend,gebruik je nu IE of Firefox? In ieder geval je kunt HiJackThis dowloaden met Nederlandse handleiding (let op de links op de site) daar krijg je het zeker mee opgelost (enige ervaring vereist)

Is een beetje verwarrend,gebruik je nu IE of Firefox? In ieder geval je kunt HiJackThis dowloaden met Nederlandse handleiding (let op de links op de site) daar krijg je het zeker mee opgelost (enige ervaring vereist)

Als je TS dan gewoon direct doorstuurd naar Nucia, hebben we hier straks ook geen HJT-log staan.

@deaapdaar

Voer het gedeelte van Malwarebytes even uit. Klikkerdeklik

Bedankt voor je tips, ik heb zojuist me scan bekeken en ik had blijkbaar 11 infectie's ooeps!
ze zijn nu allemaal verwijderd en ik ga kijken of ze werken zo niet dat ga ik jouw oplossing gebruiken.

Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan