internet explorer reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rve123

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Het gebeurt bij ons wel is dat internet explorer niet meer reageert. Als dat gebeurt krijgen we een scherm met daarin de tekst (is niet de precies de tekst, want die weet ik niet): Internet explorer reageert niet meer en is daarom afgesloten. In dat bericht kunnen we dan aanklikken of we een e-mail willen verzenden. De fout komt op verschillende momenten. De ééne keer komt de fout als we zitten te internetten, de andere keer als je in een map zit.

Al gecheckt op virussen/spyware? Plaats ook eens wat (eventuele) foutmeldingen welke te zien zijn in je logboeken, Configuratiescherm/Prestaties en Onderhoud/Systeembeheer/Logboeken. De meeste zijn te zien in Systeem. Dubbelklik op zo'n foutmelding en klik op de knop onder de pijltjes, kopieer en plak dat in het kladblok en vervolgens hier posten. Helpmijers kunnen dan beter zien wat er scheelt.

we scannen regelmatig op spyware en virussen. Die logboeken zal ik morgen is even doorkijken ,want het is niet de computer waar ik nu op zit. Ik heb gister wel een hijackthis log geplaatst om iets anders, maar misschien dat ze daar kunnen zien wat het probleem is. Ik heb er alleen nog geen reactie op gehad dus dat weet ik nog niet. Ik ga morgen die logboeken doorkijken en dan zal ik het hier plaats.

Er is een probleem met het logboek. Er staan alleen gegevens in van een paar dagen en de laatste paar dagen hebben we die melding niet gehad. Ik heb de instellingen nu wel veranderd waardoor de berichten er langer in staan. Alleen heb ik nu dus geen bericht uit het logboek. Ik hoop dat ik toch nog wat hulp kan krijgen. Ook al heb ik geen logboek

We hebben al 2 of 3 weken geen foutmelding gehad dus ik denk dat het probleem weg is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan