internet explorer reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

freekvanmeijel

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2008
Hoi,
ik heb heel vaak dat internet explorer opeens blijft hangen. Als ik deze dan wil sluiten, sluiten vaak (bijna) alle geopende pagina's. Hoe kan ik dit verhelpen?
Ik heb internet explorer 7 op windows vista

ik weet zeker dat het geen virus of spyware is. Virusscanner en verschillende andere programma's gebruikt

Ik hoef geen oplossing, maar ik ervaar soms hetzelfde: Dan wordt IE7 'doorzichtig', blijft het groene cirkeltje lopen, geeft Taakbeheer aan dat IE wél geactiveerd is, maar ondertussen gebeurt er niets, en blijft er weinig anders over dan iexplore.exe de nek om te draaien, waarbij dus de tabbladen die ik open had foetsj zijn.
En nee, last van spyware heb ook ik niet ;)

Tijs.

ja dat heb ik dus ook. Een oplossing is dan toch handig?:P

@freekvanmeijel: [off-topic]Ach, ik help al een beetje door de symptomen helder op te schrijven en ervoor te zorgen dat je niet voor gek wordt verklaard (Citaat: "En nee, last van spyware heb ook ik niet") ;)
Dat het soms voorkomt ben ik aan gewend geraakt. :cool:
[/off-topic]

Tijs.

De oplossing is bijvoorbeeld FireFox of Chrome, of Opera o.i.d., heel simpel dus!!!

Ik had in het verleden ook heel veel last met IE, dus ben toen andere browsers gaan proberen, en dat beviel erg goed!!!

@gast0231: Natuurlijk gebruik ik ook Firefox etc., maar bij ons op het bedrijf is Internet Explorer de maat (o.a. de urenregistratie werkt alleen goed onder Internet Explorer).

Bedankt voor je suggestie, maar een echte oplossing zou mij (en freekvanmeijel waarschijnlijk ook) meer welkom zijn.

Tijs.

Laatst bewerkt door een moderator:
@gast0231: Natuurlijk gebruik ik ook Firefox etc., maar bij ons op het bedrijf is Internet Explorer de maat (o.a. de urenregistratie werkt alleen goed onder Internet Explorer).

Bedankt voor je suggestie, maar een echte oplossing zou mij (en freekvanmeijel waarschijnlijk ook) meer welkom zijn.

Tijs.

Ja, ik weet. Just Joking :p:p:p

Maar een echte oplossing zou ik niet weten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan