Internet Explorer sluit gelijk bij het opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

seanluke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jun 2009
Berichten
3
Hallo,
Help..... Ik heb een probleem.
Mijn Internet Explorer 7 wil niet meer openen. Naa een update heb ik dat problem.
Ook een systemherstel helpt niet meer. Ook heb ik all verzoekt om explorer te verwijderen en weer opnieuw te installere...maar ook dan niet.
Ik kaan ook in de cofigeratiescherm bij internetoptie niets meer doen...zie wel
het Icontje maar kann het niet meer openen. ook een update naar explorer 8 helpt niets.
Wie kann me helpen. Ik heb bestuuringssytem windows XP Home.

bedankt voor hulp of tips.
 
Welkom bij de Helpmij!

Start eens op in de veilige modus.
Kijk of IE te openen is én geopend blijft (stoor je er niet aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden, da's logisch, je hebt in de standaard F8 modus geen internetverbinding) en ga dan naar Extra, Internet Opties en dan naar het tabblad "geavanceerd". Voer de onderste twee grijze drukknopacties uit : "geavanceerde instellingen herstellen" en "opnieuw instellen".
 
Laatst bewerkt:
Welkom bij de Helpmij!

Start eens op in de veilige modus.
Kijk of IE te openen is én geopend blijft (stoor je er niet aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden, da's logisch, je hebt in de standaard F8 modus geen internetverbinding) en ga dan naar Extra, Internet Opties en dan naar het tabblad "geavanceerd". Voer de onderste twee grijze drukknopacties uit : "geavanceerde instellingen herstellen" en "opnieuw instellen".

Bedankt Pasja,

Maar dat helpt ook niet. Het problem blijft.
Het is nu zo dat ik wel het icontje van Internetopties heb, maar het staat niets
eronder... Ik snap het echt niet meer...heb nu ter tijd FireFox...werkt ook fijn.

Bedankt voor je tip
 
Dan vermoed ik dat dé oplossing voor jou mogelijk zit in het bericht van 17.47 uur in dit topic. (Lees vooral ook even wat er staat achter "Let op!" voordat je gebruik maakt van de hulp)
 
Laatst bewerkt:
Opgelost

Dan vermoed ik dat dé oplossing voor jou mogelijk zit in het bericht van 17.47 uur in dit topic. (Lees vooral ook even wat er staat achter "Let op!" voordat je gebruik maakt van de hulp)

Pasja Bedankt voor je hulp.....:thumb:
Het problem is opgelost... Het problem was de ServicePack 3...
Als ik SP3 installerde kon ik Internet Explorere niet meer openen.
Raar maar zo is het....

Nogmals haastige bedankt:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan