internet explorer start op terwijl ik dit niet wil! hulp nodig!

Status
Niet open voor verdere reacties.

merijntjuh

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
ik was vandaag gewoon aan het internetten op google chrome en op mozilla firefox en oppeens kreeg ik reclame terwijl ik nergens op geklikt had! dus ik d8 okee ik sluit gewoon internet explorer af omdat het daar in stond (ik had het niet eens aanstaan) dus ik dat gedaan, komt het 2 min later weer! en steeds weer! en afsluiten helpt niet:confused: dus ik ctrl+alt+del en dan kijken welk proces aanstaat. en jahoor er staat iexplore.exe bij processen(internet dus) en het gebruikt constant 50 % van mijn cpu waardoor mijn pc weer een stuk trager word.. ik klik met rechtermuisknop op iexplore.exe en klik proces beeindigen en het is dus weg ( voor 2 seconden) hij start weer opniew op en dan krijg ik oppeens niet een niewe window van internet explorer.. maar toch staat het aan:confused: dus ik weer 1 keer proberen het af te sluiten, en vervolgens start het weer op:(

weet iemand waar dit door zou komen en hoe ik dit kan oplossen?
of is dit gewoon simpelweg internet explorer verwijderen?

oh, ik dacht dat je eerste bericht met hijackthis te maken had maar dat maakt ook geen steek want je laatste link bevatte die uitleg :P :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan