internet explorer start traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

stillious

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2005
hey als ik internet explorer opstart dan duurt het erg lang voordat eindelijk de explorer gestart is, wat kan hier de oorzaak van zijn?

Scan je PC eens op spyware en virussen.
Als dit niet werkt kan je het beste overstappen op een andere browser zoals FireFox.

Heb je ook een andere firewall draaien als die is ingebouwd in het mooie Service Pack2? zoals Norton internet security? Dit soort programma's kunnen ook wel eens nadelig werken voor he gebruik met explorer..

mmm ik heb wel laatst service pack 2 laten updaten dus dit laatste kan, hoe zou ik dit kunnen uitzetten?

Je zou opzich de firewall van windows kunnen uitzetten, maar is niet om aan te raden.... heb zelf geen problemen met de Firewall die windows erbij levert.... gaat er meer om of je nog een 2e firewall hebt draaien, is dit het geval kun je de firewall van windows uitzetten in het beveiligings centrum.... staat in je configuratie scherm.... je krijgt dan wel een waarshuwing.... maar aangezien je dan een andere firewall hebt kun je die negeren.... Maar idd zoals hierboven vermeld wordt, een andere Explorer kan de truc ook wel eens doen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan