Internet Explorer Valt Steeds Uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

navavista

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2008
Er is een probleem wat zich al langer afspeelt. Steeds als ik op internet ben om verbinding te maken, valt de internet soms zomaar weg. En moet ik steeds iets inklikken dat er een foutmelding wordt verzonden naar microsoft om het probleem op te lossen.
Alleen blijft het probleem zich steeds herhalen. Als ik b.v. ergens probeer in te loggen om op een site te komen. Blijft hij te lang op het zandlopertje staan. Mijn internet loopt dan ineens heel erg langzaam. Wanneer ik vervolgens control, alt, delete tegelijkertijd ingedrukt houdt, krijg ik steeds in de taalbalk te zien. Het programma reageert niet. Daarna moet ik ze steeds weer uit drukken en alles opnieuw opstarten om er weer in te komen. Soms is het zo dat internet helemaal weg valt.
Wanneer ik het daarna weer doe, doet internet het weer goed. En kan ik zonder problemen op andere websites inloggen. Maar na verloop van tijd speelt hetzelfde probleem weer op. Vooral als ik meerdere sites tegelijk open heb staan, loopt hij gewoon weer vast. Is er iets wat hier aan gedaan kan worden?

Internet browser

Ok! Welke internetbrowser raden jullie mij aan? Want ik ben zelf nog niet echt thuis erin.
Ik heb wel Morzilla Firefox gehad alleen was dit met verdeeld succes.

Gebruik zelf al jaren SlimBrowser van Flashpeak, zeer gebruiksvriendelijk en helemaal op smaak te maken;)

opgelost

Thanks sinds ik met deze browser opstart heb ik geen problemen meer en gaat internetten velen malen sneller. Internetten is nu ook ineens een stuk leuker geworden, als je nu gewoon zoals nu het geval is op bepaalde sites zonder problemen kan inloggen.

Ben blij dat je tevreden bent...
Ik zou als ik jouw was ook nog de IE zoveel mogelijk verwijderen van je systeem, des te minder kans heb je dat ie zichzelf weer als standaard browser gaat gedragen.

Je kan via config >software >windows-onderdelen de IE uitvinken.

Zelf ben ik op computer gebied nog mijn weg aan het vinden, al gaat het steeds beter.
Alleen vroeg ik mij af hoe ik deze onderstaande handeling dien te verrichten, dus in welke taakbalk ik in moet gaan om dit te kunnen doen.

Je kan via config >software >windows-onderdelen de IE uitvinken.

Alvast bedankt!

Heb je trouwens ideeën hoe ik de slimbrowser het beste logistiek, gebruiksvriendelijk en gemakkelijk kan indelen om er mee te werken ik heb namelijk begrepen dat hier namelijk ook mogelijkheden voor zijn.

Das toch echt een kwestie van smaak hoor, gewoon het een en ander uitproberen zou ik zo zeggen;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan