Internet explorer verbannen van mijn Pc ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cisco18

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2003
Sinds een paar weken heb maak ik gebruik van firefox. Alleen wanneer ik me op msn aameld en ik naar mijn postvak wil dan opent hij automatisch internet explorer. Is er een manier om internet explorer gewoon helemaal van de pc te verbannen ?
Alvast bedankt.

De vraag is of je dat wilt. Sommige sites zijn (nog) niet FF-proof. Dat betekend dat je bijv sommige banksites, maar ook zone.com (spellensite van msn) en bijv windows update pagina niet kunt bekijken.

Ik neem aan dat je FF als standaart browser hebt ingesteld?

Mocht je toch IE willen verwijderen ga dan naar start>configscherm>software>windows onderdelen verwijderen en vink daar Internet Explorer uit.

That will do the trick

ik heb de ie plugin geinstalleerd en dat werkt perfect.

virtuosa zei:
en hoe doe je dat met windows update ?
Handmatig.
maar de internet explorer update ik niet want die gebruik ik niet.

Confictius zei:
De vraag is of je dat wilt. Sommige sites zijn (nog) niet FF-proof. Dat betekend dat je bijv sommige banksites, maar ook zone.com (spellensite van msn) en bijv windows update pagina niet kunt bekijken.

Ik neem aan dat je FF als standaart browser hebt ingesteld?

Mocht je toch IE willen verwijderen ga dan naar start>configscherm>software>windows onderdelen verwijderen en vink daar Internet Explorer uit.

That will do the trick

Bedankt voor je reactie, ik heb dit al geprobeerd maar Internet explorer is nog steeds niet weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan