internet explorer verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pakestok

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2007
Berichten
330
ik wil graag alleen ff op mijn computer, en dus ie7 verwijderen.

Hij staat niet in config > programma verwijderen (Ik heb vista)

Ergens gelezen dat hij geinteregeerd is in windows, maar dan moet hij op de schijf c in de map windwos staan toch ? want hij staat in program files, waar ik geen uninstall zie

hoe verwijderen ik hem .... ?
 
... niet. Intenet Explorer kan je gewoon niet verwijderen. het zit helemaal geintegreert in Windows. Zelfs al zou je hem verwijderen, geeft dit zowiezo problemen. Gewoon IE niet meer gebruiken.
 
Zelfs als je IE uit XP verwijdert, kun je nog allerlei problemen krijgen, zoals uitvallen van Update- en systeemherstelfuncties.
 
ja, ik heb er gewoon ook nog IE7 opstaan al gebruik ik altijd firefox.

alleen is firefox mijn standaard browser en wordt dus echt alles geopend met firefox (firefox 3 trouwens :cool: )
 
ja, ik heb er gewoon ook nog IE7 opstaan al gebruik ik altijd firefox.

alleen is firefox mijn standaard browser en wordt dus echt alles geopend met firefox (firefox 3 trouwens :cool: )

We gaan voor opera 9.5 :p ingebouwde torrentdownloader :cool: al gebruiken we die niet (µtorrent)
 
We gaan voor opera 9.5 :p ingebouwde torrentdownloader :cool: al gebruiken we die niet (µtorrent)

ach ja opera...

ik heb daar ook echt al veel goeds over gehoord maar ik denk toch dat ik gewoon bij firefox blijf hoor ;) al heeft opera een ingebouwde torrent downloader, µtorrent heb ik gewoon al als programma dus... :thumb:
 
ach ja opera...

ik heb daar ook echt al veel goeds over gehoord maar ik denk toch dat ik gewoon bij firefox blijf hoor ;) al heeft opera een ingebouwde torrent downloader, µtorrent heb ik gewoon al als programma dus... :thumb:

als het werkt moet je het niet veranderen
FF :thumb: gebruik ik ook op linux
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan