'Internet Explorer werkt niet meer' tientallen keren per dag!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

lauwkuh89

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2010
Berichten
6
Ik krijg sinds kort bij Internet Explorer dagelijks de melding dat Internet Explorer niet meer werkt en als het tabblad zich dan herstelt krijg ik een foutmelding op de pagina en kan ik niet meer terug naar de vorige pagina...

Dit begon bij Hyves en nu blijft hij tabbladen herstellen wanneer ik Hotmail open heb.
Dit is sinds vandaag: ik krijg een melding dat Internet Explorer niet meer werkt en vervolgens herstelt hij het tabblad er vrijwel direct krijg ik weer dezelfde melding en zo blijft het doorgaan totdat ik Internet Explorer maar weer sluit.

Ook heb ik sinds kort bij Hyves dat als ik een tabblad sluit, datzelfde tabblad 3 á 4 keer opnieuw opent. Waardoor ook bijna gelijk mijn laptop vastloopt.
Ik heb al speciale programma's gedownload waarbij ik kan zien welke processen er allemaal lopen, virusscan elke dag aan, maar helpt allemaal niks...

Ik word een beetje gestoord van dit alles, heb nu inmiddels FireFox maar vind dit alles behalve een fijn programma.
Weet iemand hoe en wat over deze meldingen want ik wil dolgraag weer mijn oude browser gebruiken maar wel zonder problemen graag.
 
Ten eerste,welke versie van IE heb je.
Ga naar alle programma's Internet Explorer en kies de optie IE zonder invoegtoepassingen of schakel in je huidige browser alle invoegtoepassingen uit.
 
Ik heb IE 8
Ik heb heb net alle onnodige dingen voor IE uitgezet en nu maar hopen dat het goed blijft gaan...

Sowieso heel erg bedankt!
 
Hoop voor je dat 't opgelost is,laat het nog ff weten.
 
Ik ben nu vanaf je tip al met IE bezig en ik krijg inderdaad geen rare meldingen meer, ook niet bij Hyves, nu maar hopen dat het zo blijft en anders komt er nog een vervolg op.

Heel erg bedankt!;)
 
Ik weet niet of ik hier verder kan gaan in deze draad, of dat ik opnieuw een vraag moet stellen.

Maar, ik heb hetzelfde. Krijg ook altijd de melding dat mijn internet niet meer werkt. Bij allerlei verschillende sites. Dus niet alleen bij hyves. Hij start wel vanzelf weer op. Maar ik word er tureluurs van.

Maar welke invoegtoepassingen kan ik uitzetten en welke niet??? Ik heb geen idee n.l.
En blijft alles dan wel werken??
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan