Internet Explorer werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

rzn

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2009
Berichten
5
Hallo,

Sinds de installatie van Windows 7 Ultimate functioneert mijn internet browser niet meer zoals het zou moeten.

Om de zoveel minuten geeft hij de foutmelding:
Internet Explorer werkt niet meer.

Nu zou ik graag willen weten wat het probleem zou kunnen zijn en hoe ik dit probleem kan oplossen?

Enige informatie:
Browser: Internet Explorer Beta 9 Windows 7 32-bit (echter geeft hij ook bij Google Chrome, Firefox en Internet Explorer 8 deze melding)

mvg,
Maurice
 
Als alle browsers crashen dan zal er toch iets anders aan de hand zijn, wellicht is een herinstallatie het beste.
 
Windows of internet explorer? (herinstalleren) :eek:



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Windows. Aangezien alle browsers crashen is er denk ik iets meer aan de hand.

Maar was de huidige installatie van Windows een schone installatie of een upgrade?
 
upgrade vanaf Windows Vista Home Premium.



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In dat geval is het zeker aan te raden om een schone installatie uit te voeren. Wellicht wat meer werk, maar voorkomt dit soort vreemde problemen.
Maak dus eerst een backup van alle bestanden, e-mail, bookmarks/favorieten etc. die je wilt bewaren.

Stop daarna de upgrade windows 7 dvd weer in de dvd-drive en kies voor een custom/aangepaste installatie. Verwijder alle partities als gevraagd wordt waar Windows geïnstalleerd moet worden, en creëer 1 of meerdere nieuwe partities. Ook wordt er vanzelf een herstel/systeempartitie gemaakt van 100MB, mocht er ooit iets verkeerd gaan dan kan Windows dit meestal met deze partitie herstellen.

Wanneer er wordt gevraagd je licentie in te vullen doe dit dan nog niet, en laat de installatie verder zijn gang gaan.
Als Windows geïnstalleerd is komt deel 2.
Herstart de pc en start opnieuw de installatie maar kies nu voor de upgrade optie, dit keer voer je de licentiecode wel in.

Op deze manier schijn je de limitatie van de upgrade DVD van Windows Vista en 7 te kunnen ontlopen en toch een verse installatie uitvoeren.
Zoals ik al zei een beetje werk, maar daarna zouden de vage problemen verleden tijd moeten zijn.

Veel succes en bij vragen weet je ons allen te vinden :thumb:
 
Oke, hartstikke bedankt voor je hulp! Als ik tijd heb zal ik dit proberen, voorlopig zal ik er nog maar even moeten leven. :)



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan