Internet explorer werkt niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

royveldman1

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2012
Hallo allemaal.
Hoe kan het dat mijn internet explorer het niet meer doet?
Als ik het aanklik, dan flitst hij even en dan is hij weer weg!
Mijn laptop draait op Windows Vista Ultimate en ik heb internet explorer 8.
Ik heb echt alles geprobeerd.
Als ik een update doe naar Internet Explorer 9, dan geeft hij aan dat hij is mislukt.
En als ik hem online op een andere computer download, en dan op stickje zet, dan installeert hij hem, en dan isie er gewoon niet als ik mijn laptop opnieuw opstart.

Weet iemand de oplossing?

Met vriendelijke groet,

Roy Veldman

Laatst bewerkt door een moderator:
Doe het volgende: [Windows-toets]r toetscombinatie -> inetcpl.cpl
Ga naar tabblad Geavanceerd.
Kies de knop "Opnieuw instellen..."

Kijk of het daarna wel weer werkt.

Tijs.

Nee, helpt niet...
Systeemherstel trouwens ook niet, heb ik net geprobeerd.

Ik neem aan dat Internet Explorer 9 nu niet geïnstalleerd staat? Indien wel, dan eerst deïnstalleren via [Windows-toets]r toetscombinatie -> appwiz.cpl
[Niet vergeten om het vinkje bij Updates weergeven aan te zetten, anders zie je 'm wellicht niet.

Daarna hier voor Vista 32-bit of hier voor Vista 64-bit het juiste installatiepakket van Internet Explorer 8 downloaden en installeren.

Succes,

Tijs.

Als ik bij geïnstalleerde updates kijk, dan staat er geen Internet Explorer 9 tussen.
Wil ik Internet Explorer 8 installeren, dan geeft hij aan dat hij niet kan installeren omdat er een nieuwere versie is aangetroffen.

Roy.

Kijk eens of deze webpagina voor verwijdering van Internet Explorer 8 of deze webpagina voor verwijdering van Internet Explorer 9.

Je zou bijv. kunnen beginnen met die link van Internet Explorer 9, en als die niet slaagt (melding geeft dat Internet Explorer 9 niet geïnstalleerd is), dan die link van Internet Explorer 8.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan