Internet explorer werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maan42

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2004
Hallo,

Op mijn computer werkt internet explorer niet meer. Als ik erop klik gebeurd niets. Ik heb hem al eens (IE11) verwijderd, maar herstelde niet naar de oude versie. Heb hem al proberen op te starten zonder invoegtoepassingen, werkt ook niet. En in veilige modus met internet ook niet. Heb wel internet, want haalt de mails binnen.
Wie kan mij helpen? Wie heeft een oplossing voor dit probleem, zonder opnieuw te installeren.

Mvg Maan

Ja heb ik ook gedaan.
Is er misschien een herstelprogramma!!!!!

Dit heb ik ook al gedaan. Maar kreeg windows explorer nog steeds niet geopend.

Ik gebruik windows 7 en AVG tune up heb ik ook al gebruikt. Ik heb net met een ander virus programma, 3 Trojaanse paarden eruit gehaald. Denk toch dat ik beter opnieuw kan gaan installeren.
Dan heb ik nog een vraagje. Ik werk met 2010 en als ik de gegevens exporteert, maakt de laptop een back up van mijn account. Zit hier dan alles in, zoals mails, contactpersonen, afspraken.
Als ik later terugplaats, moet ik dan eerst de account weer aanmaken en terugplaatsen of gewoon outlook openen en hij plaatst mijn hele account terug.

Download Adwcleaner deze haalt alle ongewenste spyware er af, heb er zelf zeer goede ervaring mee.

Hoi SJJ,
Tis inderdaad een handig programmatje. Die hou ik bij mijn collectie. Maar probleem niet opgelost. Heb besloten om opnieuw de herstelpartitie te installeren.
Bedankt voor je moeite.

Gr. maan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan