Internet Explorer werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mik Zjegger,

dat heb ik dus al gedaan, zoals ik al eerder heb geschreven, echter het werkt dus niet!

Mik Zjegger,
ik heb geprobeerd internet explorer 11 in veilige modus op te starten, echter na F8 bleef alles hangen, zelfs meer dan een half uur, dus wat er loos is, wie het weet mag het zjeggen!

Nog een optie: Open de Opdrachtprompt (RechtsKlik>uitvoeren als administrator) en typ achter de prompt:
sfc /scannow en hit de entertoets.
Wordt er een bericht weergegeven dat het momenteel niet mogelijk is o.i.d. herstart dan de pc.
Mogelijk nuttige link (Eng).

Laatst bewerkt:
Beste Mik Zjegger,

na lang puzzelen, voor jullie is dit gesneden koek, heb ik via opdrachtprompt mijn computer laten scannen, duurde overigens 3 uur.

Na scannen kreeg ik een venster met o.a. iets over corrupt files, die niet hersteld konden worden.

Overigens beschik ik nu wel over een CBS.log, maar hieraan kan ik geen touw vastknopen!

Al met al heeft dit nog niets van het bestaande probleem opgelost en als ik internet explorer heb opgestart en ik kijk naar taakbeheer, dan is het processorverbruik al gauw 98-99% als ik 2 of 3 pagina's open heb staan!

Wat is de oplossing? Kan ik Internet Explorer 11 gewoon verwijderen of over de bestaande versie opnieuw installeren???

Bij voorbaat dank.

Klaas

Beste Mik Zjegger,

Ik heb je advies opgevolgd en Internet Explorer uitgeschakeld, maar niet Firefox gebruikt, maar Google Chrome, maar aangezien ik het liefst met Internet Explorer werkt, is dit niet de meest aantrekkelijke oplossing.

Microsoft zou toch een passende oplossing voor dit probleem moeten kunnen bieden, maar die geven allen maar halfwassen oplossingen.

Het probleem met Internet Explorer wordt alleen maar steeds erger, wordt veel trager en het processorverbruik in Taakbeheer is erg hoog voor Internet Explorer en bovendien verschijnt de mededeling bij internet explorer: reageert niet!
Ook onderaan de site van helpmij.nl verschijnt de mededeling: helpmij.nl reageert niet vanwege een langlopend script.....script stoppen!

Inmiddels heb ik systeemherstel geprobeerd, maar na afloop kreeg ik het venster, zoals in de bijlage.

Ik kan niet beoordelen of dit iets te maken kan hebben met het lopende probleem?

Wie kent de definitieve oplossing voor dit slepende probleem???

Bij voorbaat dank.

Klaas van WingerdenSchermopname (10).jpgSchermopname (12).jpg

Ziet er niet goed uit, wat ik er uit opmaak is dat het(de) herstelbestand(en) beschadigd is/zijn.

Als er e.e.a. met IE niet goed zit, is er een kans dat er meer niet goed zit.
Veder zie ik dat er niet al te veel op je pc staat.
Zou het niet sneller zijn de gegevens/data ergens veilig neer te zetten (andere partitie of externe hdd) en dan opnieuw installeren en daarbij de zaak te formatteren?
'n Nadeel is dat je niet weet wat de oorzaak is, maar als hij straks weer werkt, interesseert dat niemand meer. Je maakt er dan een back-up van en dan weet je dat je daar naar toe terug kunt bij problemen.
Nu MISSCHIEN meer werk, maar op den lange duur niet.

Laatst bewerkt:
Hoi Klaas,

Ik zie dat er al veel geprobeerd is. Kun je onderstaande is voor de gein proberen:

1. Open Internet Explorer
2. Ga naar Extra > Internetopties
3. Open het tabje Geavanceerd
4. Vink het volgende aan: Softwarerendering gebruiken in plaats van GPU-rendering

Ik had namelijk hetzelfde probleem. Nadat ik dit had aangevinkt was het euvel bij mij weg. Hoop dat het bij jou ook lukt. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan