Internet Explorer werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Berichten
519
In eerste instantie een aantal problemen met de internetverbinding opgelost. Nadat op de taakbalk rechts onderin te zien was de internetverbinding er weer is levert het opstarten van het programma Internet Explorer niets op. Ik krijg een leeg scherm te zien en het maakt niet uit of ik naar een andere pagina ga, het lege scherm blijft bestaan. Ik krijg wel een bestandje gedownload waarin staat dat de navigatie naar de webpagina is geannuleerd. Als ik daarna Firefox opstart krijg ik de normale startpagina te zien. Ook het veranderen naar andere internetpagina's gaat zonder problemen. Het probleem zit dus in Internet Explorer. Waardoor dat komt is mij een volstrekt raadsel. Weet iemand de oplossing van dit probleem?
 
Je kunt IE zichzelf proberen te laten repareren via configuratiescherm-->software of met firefox naar de microsoft website gaan en iexplorer.exe voor je besturingssysteem downloaden en de boel opnieuw installeren. Dit gaat sneller dan handmatig zitten prutsen met instellingen. Je zou ook nog even je systeem kunnen scannen met spybot search and destroy om te kijken of er misschien spyware de boel zit te ver*****n.
 
Hoi !

In Vista kun je IE 7 niet downloaden als het nog op je systeem aanwezig is !

Als je zeker weet dat de oorzaak een beschadiging is kun je die oplossen door de repair-functie te gebruiken als je van de Vista-DVD op start.

@T.S.: als ik me goed heriner heb je al meer problemen met die Vista-installatie gehad.
Heb je toevallig geen incompatible hard/software op die PC ?

Ook de update kB 938194 zou enige problemen met IE7 in Vista oplossen.

Het proberen waard, lijkt me.

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan