Internet Explorer Win.ME probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

sabukid

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2000
Ik gebruik al sinds dat het er is Windows Xp.
Echter een kennis van mij heeft een probleem met zijn Windows ME internet explorer.
Hij heeft tijdens het verbinden met het internet zijn IE afgesloten en dat heeft kennelijk een fout veroorzaakt.
Als hij nu een pagina laad in IE ziet hij de text wel, maar de plaatjes zijn nu rode kruisjes geworden.
Hoe hersteld hij IE zodat hij die plaatjes gewoon weer ziet ipv kruisjes?
Ik kan zelf niet fysiek bij het probleem aanwezig zijn, en kan het ook niet meer terug halen hoe deze fout ook alweer te herstellen.
Kan iemand mij hierbij helpen, via zoeken kom ik er niet uit..!?

Alvast dank voor een reactie!

Met vriendelijke groet!

Laatst bewerkt:
Bij Tools/internet opties/advanced/restore defaults
Dit zou die persoon eens kunnen proberen.

Geplaatst door LEONEHONDA
Bij Tools/internet opties/advanced/restore defaults
Dit zou die persoon eens kunnen proberen.

Die optie heeft ie inderdaad al geprobeerd, maar dat werkt helaas niet. :)

Thanx en greetz!

Geplaatst door sabukid

Die optie heeft ie inderdaad al geprobeerd, maar dat werkt helaas niet. :)

Ideetje: Misschien wel handig voor de lezers van je toekomstige topics: Zet er ff bij wat er allemaal al is geprobeerd,scheelt een hoop.

Ik heb het niet met opzet weggelaten, het gaat om een probleem van een kennis van mij, zoals ik aangeef.
Ik weet dus ook niet precies wat hij al wel en niet heeft geprobeerd.
Nadat jij het hier vermeldde en ik die kennis belde, hoorde ik van hem dat hij dat alk had geprobeerd.
Dat had hij mij dus ook niet verteld.. :)

Greetz!

P.s. ik weet gerust wel hoe je een vraag hier moet stellen hoor, ben ook al een tijdje lid hier..

Geplaatst door sabukid
Ik heb het niet met opzet weggelaten, het gaat om een probleem van een kennis van mij, zoals ik aangeef.
Ik weet dus ook niet precies wat hij al wel en niet heeft geprobeerd.
Nadat jij het hier vermeldde en ik die kennis belde, hoorde ik van hem dat hij dat alk had geprobeerd.
Dat had hij mij dus ook niet verteld.. :)

Greetz!

P.s. ik weet gerust wel hoe je een vraag hier moet stellen hoor, ben ook al een tijdje lid hier..

Ok,no hard feelings hoor.
Ik zou zo even niet weten hoe ik je verder zou kunnen helpen.Maar ik wens jou en je kennis een snelle oplossing toe.

Mocht geen enkel forumlid een betere oplossing hebben, dan kan je vriend natuurlijk overwegen IE eraf te gooien en opnieuw te installeren. Functioneert de PC verder helemaal goed?
Groetjes
Joep

Geplaatst door joepheldoorn
Mocht geen enkel forumlid een betere oplossing hebben, dan kan je vriend natuurlijk overwegen IE eraf te gooien en opnieuw te installeren. Functioneert de PC verder helemaal goed?
Groetjes
Joep

Zo ver ik heb begrepen functioneert de PC verder prima, er is puur een fout in IE ontstaan.
Bedankt voor het advies, zal eens kijken of hij IE verwijderen voor elkaar kan krijgen.

Greetz!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan