Internet Explorer zoekt niks!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet neerlandicus worden jij :p.

Ik kan me ook niet aanmelden bij ASO om een Hijack log te laten uitvoeren, omdat ik dan een mail krijg met een link voor bevestiging, maar ik kan geen link maken met outlook de pc loopt gewoon vast.

Vandaar mijn opmerking..

Dat kan dus ook niet ik kan niet kopieren en plakken dus er zit iets goed mis....

Ik heb XP er weer opnieuw opgezet, nu werkt het weer.
Jammer dat niemand het wist wat er aan de hand was, want ik ben wel veel gegevens kwijd.....

Helaas Melaniem maar soms is het beter een verse install te doen (heeft ook zo z'n voordelen hoor) dan dagen te zoeken naar een eventuele oplossing (if any) en de stress dat zulks óók kan opleveren. ;)

Jeminee XP_PC, was die vermelding over Microsofts anti spyware niet van jou? :cool: ;)
Ik heb het gisteren ook geinstalleerd. Alles loopt goed maar ik zit wel met een paniekerige zus aan de lijn uit Canada. Ze kan maar 1 keer op een link klikken. Meer niet. Lijkt er een beetje op.

Hallo gezina weet jij wat ze nu weer bedoelen met Symantec user Session??
Mijn NIS word na deze melding steeds afgebroken, tenminste hij staat dan niet meer rechts onderin mijn balk, weer zoiets raars...

Geplaatst door Elisa
Jeminee XP_PC, was die vermelding over Microsofts anti spyware niet van jou? :cool: ;)
Ik heb het gisteren ook geinstalleerd. Alles loopt goed maar ik zit wel met een paniekerige zus aan de lijn uit Canada. Ze kan maar 1 keer op een link klikken. Meer niet. Lijkt er een beetje op.

Dat ik het nieuwtje post betekent niet dat ik er 100% achter sta :o.

XP_PC....ik was je maar aan het plagen hoor. Bij mij loopt alles nog steeds prima met die antispyware erop. Automatisch controle gehad. Prima toch!

Melaniem,
Hier heb je wat leesvoer i.v.m. Symantec User Session. Ik heb al zien staan dat je maar beter Norton kunt uninstallen en er opnieuw opzetten. Wel moet je pc dan heel goed van Norton worden ontdaan. Ik weet niet of er al een schoonmaaktooltje is voor 2005 maar 2004 heeft het zeker.

Laatst bewerkt:
@ Melaniem, misschien kan je beter met deze vraag een nieuw topic openen, zo komt deze meer onder de aandacht en daar past het probleem ook beter.
Hier dus: klik -> Firewall - Internet Beveiliging
Ben al even wezen zoeken maar nog niet echt iets gevonden. En net wat Elisa al meldt, steeds de antwoorden met uninstallen en herinstalleren of een ander programma, schiet niks op dan.

Ja, lijkt me ook.
Ik heb gekeken bij mijn spulletjes.
Neem alvast deze linken op bij je favorieten. Ik had ze al opgezocht.
Als je gaat verwijderen moet ga dan hier naar toe. Er is, als je dat prettig vind, ook een Nederlandse vertaling.
Een verwijdertool kun je vinden op deze pagina.

Hallo, als ik hierop mag reageren.

Ik heb een vergelijkbaar probleem maar dat is gekomen nadat ik sp2 heb geinstalleerd.

Als ik op startpagina door google laat zoeken, dan krijg ik wel de pagina's met links, klik ik op een van de links dan krijg ik een of andere googlepagina.

(Ik heb dit probleem op helpmij voorgelegd maar helaas nog geen antwoord op gekregen)

Heb je dit nog steeds?
Zelf heb ik dat de eerste pagina's altijd heel lang blanco zijn. Het lijkt wel of ik een 56K heb.
Maar of dat nou aan het Servicepack ligt:confused:
Ik denk altijd maar: Als het aan het Servicepack ligt zullen we niet de enigen zijn en komt er vandaag of morgen wel een patch.

Voor hetzelfde geld heb je een IE plugin die de boel verziekt.
Kijk ook nog eens goed naar de instellingen van je firewall.

Elisa,

Jammer, Xp staat er alweer nieuw op. Kan alles weer zien en doen ( zonder sp2)

bedankt.

Dat kun je nooit lang volhouden. Volgens mij ben je verplicht binnenkort dat ServicePack te installeren.

Deze xp staat bij mij op een van mijn clients.

De xp op de host is met sp2 en heeft verder geen problemen.

Wel overal Norton firewall ( NIS) op dus wat beveiliging betreft ben ik ( nog ) nergens bang voor

Geplaatst door Elisa
Dat kun je nooit lang volhouden. Volgens mij ben je verplicht binnenkort dat ServicePack te installeren.

Dat valt nogal mee. Dat blocktooltje werkt dan alleen niet meer, zie *klik* Heb zelf ook nog gebeld met Microsoft.

Aha, dat heb ik even gemist. Weer de klok en de klepel :D

Nou..............., als ik onze homepage bekijk kun je toch maar beter wel dat ServicePack er op zetten :cool:
LEES MAAR

Geplaatst door Elisa
Nou..............., als ik onze homepage bekijk kun je toch maar beter wel dat ServicePack er op zetten :cool:
LEES MAAR

Mooie homepage
happysmiley.gif

Microsoft stelt in de Denver Post dat de test bewijst dat 'een besturingssysteem' kwetsbaar is, als niet alle lekken zijn gedicht. SP2 haalt - in tegenstelling tot SP1 - standaard alle patches automatisch op. De conclusies zijn helder: wie met Windows XP werkt, doet er goed aan SP2 te installeren. Wie dat niet wil of (om technische reden) niet kan, moet minstens investeren in een firewall en virusscanner. zdnet.nl En security.nl: Ondanks de hoeveelheid aanvallen, werd geen enkel up-to-date besturingssysteem gehackt.
Met andere woorden, als je wél alle kritieke pleisters installeert+AV+firewall kan het zomaar zijn dat SP1-pc's dezelfde resultaten kunnen behalen. Heb het idee dat er wel meer zulke berichten gaan komen ter promotie van SP2.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan