Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

familiegennip

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2002
Berichten
141
Mijn internet explorer doet het op zich normaal, maar ik ben sinds kort een beetje geïntereseert in de bron code van sites. Normaal deed ik altijd beeld -> bron en dat lukt of rechter muisknop -> bron weergeven maar nu ik dat doe krijg ik een leeg kladblok bestand te zien.

Ik heb internet explorer 6 en alle updates.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen:confused:
 
Probeer het volgende:

Leeg je tijdelijke internet-bestanden (Extra\internet-opties) en wis ook de "offline-bestanden". Wis ook je Geschiedenis.

Groetjes,
Bennie
 
Helaas het lukte hierdoor niet. Ik het allemaal verwijdert maar het is raar wwant ik heb nix met mijn comp gedaan en ineens was het zo.

heb je misschien nog iets waaraan het misschien kan liggen.

toch bedankt
 
Ik zou het niet echt weten. Probeer het volgende: typ regedit in start\uitvoeren [enter] en ga naar de volgende sleutel:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions

Staat er iets in het rechter scherm? Bijv. "NoViewSource"?

Groetjes,
Bennie
P.s. TweakUI geïnstalleerd?
 
Geplaatst door Bennie
Ik zou het niet echt weten. Probeer het volgende: typ regedit in start\uitvoeren [enter] en ga naar de volgende sleutel:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions

Staat er iets in het rechter scherm? Bijv. "NoViewSource"?

Groetjes,
Bennie
P.s. TweakUI geïnstalleerd?

Bij regedit stopt hij al. Ik typ het in en klik ok en ik zie 2 seconden dat scherm en windows sluit hem gelijk af. (ik word gek van me comp.!)

Maar toch bedankt.
 
Geplaatst door familiegennip


Bij regedit stopt hij al. Ik typ het in en klik ok en ik zie 2 seconden dat scherm en windows sluit hem gelijk af. (ik word gek van me comp.!)

Maar toch bedankt.

Misschien je register eens opschonen.

Grtzzz.
 
ja als dat gebeurd zou ik ckers zeggen dat ik het een virus is...denk niet dat dat bij een besturingssysteem normaal is...
 
Geplaatst door JPeetje
ja als dat gebeurd zou ik ckers zeggen dat ik het een virus is...denk niet dat dat bij een besturingssysteem normaal is...

Bij housecall zi hjij dat ik geen virrussen had
 
Staat er een bestand op de schijf genaamd Windows.com?

Groetjes,
Bennie
 
Geplaatst door Bennie
Staat er een bestand op de schijf genaamd Windows.com?

Groetjes,
Bennie
3
Dit mkrijg ik alleen te zien als ik ga zoeken op mijn hardeschijf. Het zal het wel niet zijn.

zoekresults.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan