Internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

amegeo12

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2003
Hey
Sinds een paar weken heb ik problemen met internetten,misschien weet een van U een oplossing voor mij.
Probleem nr 1 Tijdens het surfen krijg ik steeds weer te maken met een "server time out"(kan server niet vinden)één á twee pagina's worden meestal goed geladen,zij het dat er aangegeven wordt dat er een fout op de pagina is.
Probleem nr 2 Op veel pagina's verschijnt van alles en nog wat in een code waar ik niets van begrijp.Soms worden de links op de pagina aangegeven in een code,soms de gehele pagina.Misschien weet één van U een oplossing voor mijn probleem.
P.s ik ben niet een doorgewinterde computeraar.

Paar vraagjes?
Wat voor een internetverbinding heeft u? Via de telefoon (56K6/ISDN), ADSL, Kabel?
Verder, welke versie Windows heeft u?

Hallo
Ik werk met windows 98 ME en met een telefoon modem Conexant HCF v90 56 k datafax Pci modem,ik hoop dat U iets met dit antwoord kunt beginnen bij voorbaat mijn hartelijke dank Amegeo 12

Hallo Pete 1800.

Ik gebruik Het Net als Internet Provider.
Groeten amegeo 12

Helaas is mijn probleem nog niet opgelost
mer vr groeten AMEGEO12

Hallo André

Ik werk met windows 98 Millennium Edition.

met vr gr AMEGEO 12

Oeps........ (schaam, schaam), beetje domme reactie van mij. Zie altijd alleen de ME-aanduiding vermeld, dacht dat het een tikfoutje was.....

Even naar je probleem. Heb je al eens geprobeerd IE te herstellen. Ik ben zelf net als jij geen ervaren icomputeraar, maar herstellen heeft me al diverse keren geholpen.
configscherm>ie>toevoegen/verwijderen>herstellen
Wie weet....?

Hetnet is de laatste tijd erg slecht. Je kunt beter overstappen naar een andere provider. Bijvoorbeeld Zonnet: www.zonnet.nl

Groeten,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan