internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

plotter

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2002
Berichten
487
Hoi allemaal.

Via de update site van microsoft heb ik mijn IE5.5 geupdate naar 6.0
Beetje stom want eigenlijk wist ik al dat het op mijn laptop niet goed werkt. (vraag me niet waarom????)
Via instellingen-software heb ik nu mijn IE hersteld naar de vorige versie. Toch werkt mijn IE nog steeds niet goed want soms als ik op een link klik duurt het wel een minuut voordat de site geopend wordt.
De site waar ik op de link klikte reageerd dan ook tijdelijk helemaal niet meer.
Nu wil ik IE 5.5 downloaden op de site van microsoft maar daar kan ik hem alleen vinden voor windows ME en ik heb 98 SE.
Weet iemand waar ik dit kan downloaden of misschien wel een andere oplossing voor dit probleem?

Groetjes,
 
Kun je niet via configuratiescherm, software, windows-onderdelen toevoegen/verwijderen, de versie 6.0 helemaal eraf halen. Daarna opnieuw opstarten, en via dezelfde route (met je win98 schijf in je cdrom) IE 5.5 installeren?

Hij staat gewoon op je win98 cdrom (als het goed is)
 
Hoi Tanja.

Nee, dat kan niet want internet explorer staat niet in mijn lijst van geinstalleerde software en ik heb ook alleen maar een recovery disk. (dus niet de windows 98SE installatie cd-rom)

Groetjes,
 
Hoi.

Ik heb al gescand met adaware en spybot.
Alles verwijderd maar dit helpt ook niet.

Groetjes,
 
Re: weet niet of dit wat is?


Zo, eindelijk tijd gehad om hier eens mee aan het werk te gaan.
Als ik jouw link aanklik dan blijkt er maar een nog te werken waar ik ook daadwerkelijk de internet explorer 5.5 met service pack 2 kan downloaden ( de site van pc world die later doorlinkt naar microsoft).
Echter als ik de setup doe dan krijg ik na korte tijd de melding dat de download site waarmee setup verbinding maakt niet beschikbaar is.
Ik heb het al een paar keer geprobeerd maar het blijft niet lukken.
Opnieuw downloaden heb ik ook al 3 keer gedaan.

Iemand misschien nog een idee.

Groetjes,
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan