internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

teunissen50

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2003
Berichten
14
Hallo allemaal,

ik heb al zeker 3 maanden last van het doorlinken naar sites onder startpagina.nl, als ik een rubriek aanklik blijft er een handje actief en gaat niet verder, als ik een paar keer klik dan geeft internet explorer aan reageerd niet. als ik windows opnieuw installeer gaat het een dag goed en dan herhaalt zich alles weer. ook als ik op alt-ctrl +del klik en kijk ik naar processen dan staat mijn cpu op 100% klik ik vervolgens in de c prompt shutdown /a in gaat de cpu weer op normaal maar dan zie ik bij startpagina geen rubrieken meer staan.
ik heb deze vraag al meerdere malen geplaatst maar al de antwoorden die ik heb gehad mochten niet baten. ook evt. virussen en ad-ware en alarm zone heb ik geinstalleerd, dus geen virussen op mijn PC.

Wie kan mij hiernu werkelijk van afhelpen.
vriendelijke groet, Jan
 
Hier en hier word je aangeraden aan HijackThis-log voor te leggen aan de experts. Ik heb zo'n vermoeden dat je dat nog niet gedaan hebt. Dat je Ad-Aware en NAV gebruikt wil beslist niet zeggen dat je pc 'schoon' is. Plaats dus even een HijackThis-log in het daarvoor bestemde topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=164949. Instructies vind je aldaar in het eerste bericht.
 
Misschien is meneer teunissen50 niet op de hoogte van deze knop :D

reageer.gif
 
Laat allereerst je PC op Malware, zoals Adware/Spyware en dergelijke troep, scannen met de volgende programmaatjes: Ad Aware en/of Spybot Search en Destroy. Als het probleem er dan nog steeds is, moet je een HijackThis Log plaatsen op het forum.

Hoe plaats ik een HijackThis Log op het forum?

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Nu kun je je log plakken en er zal zo spoedig mogelijk naar gekeken woorden door de spyware-experts

Plaats je log dus in datzelfde onderwerp en open niet zelf weer een nieuwe!!!
 
hallo,
ik heb dat uitgevoerd en inderdaad startpagina werkt weer en nu maar afwachten of de cpu niet weer op 100% gaat staan.
maar bedankt voor het antwoordt
vriendelijke groet
jan
 
Geplaatst door teunissen50
hallo,
ik heb dat uitgevoerd en inderdaad startpagina werkt weer en nu maar afwachten of de cpu niet weer op 100% gaat staan.

Wát heb je uitgevoerd? In ieder geval heb je nog steeds niet een HijackThis-log op het forum geplaatst, zodat de deskundigen ernaar kunnen kijken. Je maakt het de mensen die je willen helpen niet bepaald makkelijk.:confused:
 
Ik geloof dat ik wel een logje gezien heb hoor buffy... kzal even kijken
 
Hmz ben ik dan toch scheel aan het worden:rolleyes:
 
hallo,

oke ik ga het proberen.
en nogmaals mijn excuus dat ik geen beriht(en) heb terug gestuurd.
maar dit is ook allemaal nieuw voor me.
vriendelijke groet,
Jan
 
hallo,
ik heb een adware log toegevoegd onder adware.
kunnen jullie even kijken hoe er wat mee gedaan kan worden.
ik heb wel alvast registry clean een aantal dingen gefixed maar kan h te niet meer plaatsen helaas, te snel gehandeld denk ik.
akvast bedankt.
 

Bijlagen

  • adware-log.txt
    5,6 KB · Weergaven: 13
hallo Hans,
ik heb hier de hijackthis log voor je, ik heb weer het zelfde probleem met internet explorer bij startpagina als ik een andere site wil openen.
ik ben benieuwd wat ik hiermee kan doen.
groet,
Jan
 

Bijlagen

  • hijackthis.txt
    3,2 KB · Weergaven: 20
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan