internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

giezenjh

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2003
Geachte helpers,
Meerdere malen per dag moet ik opnieuw starten, ik krijg plotseling het volgende bericht: Internet Explorer fout opgetreden en moet worden afgesloten. Excuses voor het ongemak etc.... Vraag: Waar moet ik de regelmatig terugkerende fout zoeken om deze te corrigeren?
Zie bijlage voor IE melding.
B.v.d. voor jullie reaktie en evt. hulp
M.v.g.
Jack

Bijlagen

• Herschaalde kopie van ScreenShot001.jpg
    Herschaalde kopie van ScreenShot001.jpg
    86,5 KB · Weergaven: 19
Misschien moet je even kijken naar de inhoud van de rapportage.

Misschien moet je even kijken naar de inhoud van de rapportage.
Bedankt Daisy voor jouw reaktie.
Ik dacht jouw email vanmiddag nog beantwoord te hebben maar ik zie mijn antwoord niet, heb ik weer fout gedaan, denk ik.
Nogmaals:
Meerdere malen per dag moet ik opnieuw starten, ik krijg plotseling het volgende bericht: Internet Explorer fout opgetreden en moet worden afgesloten. Excuses voor het ongemak etc.... Vraag: Waar moet ik de regelmatig terugkerende fout zoeken om deze te corrigeren?
Dat was mijn vraag om hulp.

Als je bedoelt de rapportage dat dat alle vragen en antwoorden die reeds gesteld zijn en beantwoord zijn, die heb ik bekeken. Ik ben er enkele tegengekomen o.a. FRSsquirell dd. 10.04.09, Poeink dd. 14.04.09 en Ludo dd. 16.04.09. die ook met IE problemen hebben maar niet in de zin zoals mijn probleem. Via Google vind ik ook o.a. het programma Regtool en je kunt dat downloaden maar voor repair moet je eerst betalen.
Zo'n repairkit gebruik je maar een heel enkele keer, zonde van het geld.
Misschien hebben jullie toch een repairaktievoorstel voor deze senior.
B.v.d. en m.v.g.
Jack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan