Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

3boudewijn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mei 2009
Berichten
2
Wanneer ik vanaf mijn bureaublad een site open met IE dan geeft deze een kleinformaat scherm. Ik moet dan bovenaan rechts het scherm vergroten tot volledig scherm, als u begrijpt wat ik bedoel. Ook bij bijv. de startpagina van Google. Nu wil ik METEEN een groot scherm en niet steeds dat ene klikje hoeven te geven. Kan Dit? Ik heb de laatste versie van IE, bij de vorige onthield hij waarmee ik het beeld had afgesloten en startte in hetzelfde formaat. Dus klein afgesloten, klein geopend. Maar nu dus niet. Ben zeer blij als iemand weet hoe dit te veranderen. Het is maar een niet wereldschokkende ergernis, en bij Microsoft vond ik dan ook geen informatie. 3boudewijn
 
Wanneer ik vanaf mijn bureaublad een site open met IE dan geeft deze een kleinformaat scherm. Ik moet dan bovenaan rechts het scherm vergroten tot volledig scherm, als u begrijpt wat ik bedoel. Ook bij bijv. de startpagina van Google. Nu wil ik METEEN een groot scherm en niet steeds dat ene klikje hoeven te geven. Kan Dit? Ik heb de laatste versie van IE, bij de vorige onthield hij waarmee ik het beeld had afgesloten en startte in hetzelfde formaat. Dus klein afgesloten, klein geopend. Maar nu dus niet. Ben zeer blij als iemand weet hoe dit te veranderen. Het is maar een niet wereldschokkende ergernis, en bij Microsoft vond ik dan ook geen informatie. 3boudewijn

dit wekt nog steeds hetzelfde als ervoor, klein gesloten klein waneer je start.
dit kan volgens mij nog wel eens in de war komen met hoe het op een andere gebruikers account is, als je die hebt
dat was de oorzaak op mij oude pc teminste met firefox
 
Ie

Bij Opera gaat hij wel meteen op groot scherm. In ieder geval, bedankt voor de belangstelling, erg leerzame site!
 
probeer eens het scherm met de pijltjes waarmee je groter en kleiner kunt maken het op het gewenste formaat te maken; dan afsluiten. Als je opnieuw opstart moet je het grote formaat krijgen.

groetjes,
Woobles
 
zet het op het formaat dat je wenst
sluit het venster met de ctrl-toets ingedrukt
open opnieuw en zal opnieuw zelfde venster hebben
als je het gemaximaliseerd wil hebben, maar een nieuwe snelkoppeling met als doel:
"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe"
en kies bj de eigenschappen van de snelkoppeling gemaximaliseerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan