Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

zostpegel

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2006
Berichten
92
Even een vraagje over Internet Explorer. Als ik deze opstart, begint hij te laden, maar verdwijnt vervolgens meteen weer? Alles werkt verder goed. Ik draai Windows Home, 1 Gb geheugen. Wat is hier aan de hand??? Ik denk zelf Spyware of een Virus, maar ik kan niks vinden. Wie helpt........:(
 
Al eens een andere browser geprobeerd?

Mozilla Firefox bijv. ?
 
Kijk maar eens even ja of het helpt.Van mij is dit meer een reactie op het feit dat je zelf aangeeft of het een virus oid is.mocht dit niet helpen dan is dat in ieder geval uitgesloten en zullen we verder moeten kijken...
 
Oh, oh, lees het bericht van 08.34 uur eens in dit topic. Ik beweer niet dat het met elkaar van doen heeft, maar ik lees op de Helpmij steeds frequenter berichten over een haperende Explorer (8!?)

Zie in dat kader ook dit bericht en een verdacht aantal melding over IE8 hier te vinden.

Ik geloof heel voorzichtig dat ik blij moet zijn 7 terug te hebben gezet...............
 
Nja, pasja idd 7.0 is denk beter iig bij me pa had er nogal problemen mee dat sommige sites gewoon niet opende en andere weer wel dus 7.0 er weer op gezet en het werkt perfect bij me pa weer ;).
 
Even een vraagje over Internet Explorer. Als ik deze opstart, begint hij te laden, maar verdwijnt vervolgens meteen weer? Alles werkt verder goed. Ik draai Windows Home, 1 Gb geheugen. Wat is hier aan de hand??? Ik denk zelf Spyware of een Virus, maar ik kan niks vinden. Wie helpt........:(

hoe heb je gescand? Welke software?
 
Kijk maar eens even ja of het helpt.Van mij is dit meer een reactie op het feit dat je zelf aangeeft of het een virus oid is.mocht dit niet helpen dan is dat in ieder geval uitgesloten en zullen we verder moeten kijken...

Ik weet niet of ik dit goed doe, want ik begrijp nog niet zo goed hoe je met "Helpmij" om moet gaan. Ik heb besloten een schone installatie te doen. Ieder bedankt voor de suggesties...:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan