Internet extreem traag (virus niet de oorzaak)

Status
Niet open voor verdere reacties.

thomas lol

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2008
Beste leden van dit forum,

Ik heb mij vandaag hier aangemeld om aan jullie het volgende probleem voor te leggen:

Mijn internet is sinds kort vreselijk traag het laadt sites amper of niet maar mijn ping online heeft er niks onder te lijden gehad.
Ik weet zeker dat het geen virus is omdat ik gisteren windows opnieuw geinstalleerd had (dankzij avg) maar nu doet het probleem zich nog steeds voor.
De mogelijke oorzaak kan zijn dat ik wat met poorten heb zitten *****n (ik heb er een paar open proberen te doen, maar toen dit mislukte heb ik ze allemaal weer verwijderd bij de portforwarding settings). Vrij kort daarnaa craste windows waardoor ik met een 'clean' pc nog steeds traag internet had.
Nu is mijn vraag: wat moet ik nu doen om ervoor te zorgen dat mijn internet weer zo snel was als vanouds.

Alvast bedank

nee dat heb ik nog niet gedaan. maar ik weet niet wat voor gevolgen dit heeft en aangezien ik met meereder op die router zit ben ik daar een beetje terug houdend in. Als het verder geen gevolgen heeft kan ik dat wel doen.

Hoi,

Met hoeveel computers en 'hoe'.
Met dat laatste bedoel ik: met een kabel of draadloos.

Die andere 2 computers zijn beide draadloos, we zitten in hetzelfde huis dus neem ik aan op dezelfe router:). Allen mijn familie leden zullen er niet blij mee zijn als ze van het internet worden gerost.

ik heb net de router gereboot en internet lijkt weer prima te werken, nou maar hopen dat de familie leden er geen last van hebben :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan