Internet fout melding Verzend shermpje??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miryam

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2002
Berichten
105
Hoi

Sinds kort krijg ik een Verzend Schermpje bij interneten en daarna internet pagina wordt afgesloten.

Het lijk me heel lastig soms de computer gaat opnieuw starten of krijg ik een blauwe sherm.

Voor duidelijkhied zie bij lage.
groetjes
Miryam


ik krijg meestal deze schermpje >>>zie bijlage
 

Bijlagen

  • verzend schermtje.jpg
    verzend schermtje.jpg
    30 KB · Weergaven: 15
Hoi Miryam,

Als je die foutmelding weer krijgt klik dan eens op "klik hier" voor het foutrapport en post dan in je volgende bericht wat daar staat.

Groetjes,

Pieter
 
Hoi, Pieter Arntz

Hier is de inhoud van de foutmelding>>zie bijlage
groetjes
Miryam
 

Bijlagen

  • verzend schermtje.jpg
    verzend schermtje.jpg
    30 KB · Weergaven: 16
Het schermpje van de laatste bijlage moet je nog op "klik hier" klikken voor de foutmelding
 
Hoi Lui,

Ik gebruik win98 met IE 6.0 .
Op die aangegeven pagina kon ik alleen over win XP lezen.
Ken je misschien een ander site waar is aangegeven hoe kan ik de "error rapporting" in win98 uitschakkelen??

groetjs
Miryam
 
Hai Miryam,

De link die ik je had gegeven, stond ook iets in over hoe je de error reporting tool kunt uitschakelen onder windows 98:

How to Disable Internet Explorer Error Reporting

Internet Explorer 5.5 SP2 or 6 for Windows 98, Windows 98 Second Edition, Windows Millennium Edition, Windows NT 4, Windows 2000

WARNING: If you use Registry Editor incorrectly, you may cause serious problems that may require you to reinstall your operating system. Microsoft cannot guarantee that you can solve problems that result from using Registry Editor incorrectly. Use Registry Editor at your own risk.

In Registry Editor (Regedit.exe), create a DWORD value called IEWatsonEnabled and set it to 0 in the following registry key:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main

Opmerking: Wel voorzichtig typen en controleren of je het juist getiept hebt, anders kan het zijn dat je systeem niet meer kan opstarten. Je bent in de registry bezig, dat is zeg maar de ingewanden van jouw operating system. Misschien kun je eerst de hele registry exporteren voor het geval dat je iets verkeerds zou doen:

-klik op Start en daarna op Run
-tiep regedit om de Register Editor te starten
-kies Registry in het menu en daarna Export registry file
-zorg dat de range links onderin op All staat
-geef een file name op (tiep maar wat, bijv bckupreg) en geef een folder op waarin hij het moet saven, dan druk je op 'save' button.
 
Met het uitschakelen van IE Error Reporting doe je niets aan de foutmelding of de oorzaak van de fout zelf.

En dat is wél de bedoeling.
 
He, Kleinkramer

Hoe zou ik de probleem kunnen oplossen, zijn er nog mogelijkheden??

groetjes
Miryam
 
Dat hangt van de aard van de foutmelding af, en die weten we niet.

Volg dus Pieter's advies op, en klik op "klik hier voor de details van deze foutmelding", wanneer je die weer eens krijgt, en vertel ons wat er staat.

Wat ons interesseert zijn de "AppName" en de "ModName" die je daar ziet.

Tegelijkertijd moet je dit even doen:

Ga naar http://www.spywareinfo.com/downloads.php#det , en download daar 'Hijack This'.

Pak het uit, en dubbelklik vervolgens HijackThis.exe.
Klik op "Scan", en vervolgens op "Save Log File" , en post vervolgens de inhoud van die log hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan