internet gaat en plots ....

Status
Niet open voor verdere reacties.

saco

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2006
Berichten
3
ik zit met een heel raar probleem.

ik start op , ik werk op het internet , msn staat op , siteke

dit werkt allemaal prima
maar ineens kan die internettraffiek stoppen ,ik moet steeds resetten , want hij kan niet meer verder downloaden , bij mijn vorige modem(een usb ) trok ik hem uit en in
en hij gaf aan dat hij geen contact kon vinden met de centrale computer:(

ik kocht mij een d link router : hetzelfde probleem , hij blijft plakken

ik ben vandaag veranderd van operator , het probleem blijft , dit is dus mijn 3de moden
en 2de operator
wat is dit voor een fout

IK HEB HET NOG VEEL MEER ALS IK VEEL AAN HET DOWNLOADEN BEN
BV LIMEWIRE STAAT OP , PHOTOSHOP, DREAMWEAVER en dan bv een online film bekijken en het duurt hooguit 1minuut en het is gedaan met internet:evil: :evil: :evil:
 
Welkom bij de Helpmij!

Dat kan 1001 oorzaken hebben, ik noem er een paar:
-virus, (minder waarschijnlijk)
-volgelopen temp mappen,
-niet goed aangelegde bekabeling (DSL/Kabel)
-een TE snelle upload, waardoor de internetverbinding minder stabiel kan worden. HOE hoog is jouw uploadsnelheid?
-heeeeeeel, scherp ingesteld staande beveiliging van de firewall. (minder waarschijnlijk)
 
Laatst bewerkt:
die upload zal het niet zijn he

ik heb het bij allebei de operatoren voor

die temp mappen, hoe maak ik die leeg?

euhm een virus lijkt me ook onmogelijk , ik heb een virusscanner van mijn operator
en dan nog mcafee
+van windows xp service pack 2
 
Waarom is het de upload niet ? Heb je wel eens van "klapperen" gehoord? Heb je dan een heel lage upload?

Omwille van privacy heb ik uit onderstaand artikel de herleidbaarheid naar een provider weggehaald.

***** levert zeer snelle ADSL verbindingen. De upload snelheid van de meeste abonnementen is 1024 kbps.
Dit is de meest maximale upload snelheid die mogelijk is bij een ADSL verbinding. Om deze snelheid te kunnen behalen, worden de lijn en het netwerk als het ware compleet “open” gezet. Voordeel is dat hierdoor de hoogst haalbare ADSL snelheid mogelijk is. Een minder gunstige bijkomstigheid is dat de verbinding hierdoor iets minder stabiel kan zijn waardoor de verbinding met regelmaat opnieuw wordt opgezet. Hierdoor lijkt het of de verbinding continu wegvalt.
Vanaf begin dit jaar maken de netwerkleveranciers en ***** aanpassingen in het ADSL netwerk waardoor de verbindingen met een maximale upload snelheid van 1024 kbps stabieler zullen worden. Hierdoor zal het risico dat de verbinding continu opnieuw wordt opgezet sterk gereduceerd zijn. In de loop van **** zullen alle bestaande verbindingen dit zogenaamde stabiel profiel geschakeld zijn. Nieuwe ADSL aanvragen worden standaard geleverd met het nieuwe stabiele profiel.

Indien je nog steeds problemen hebt met het continu opnieuw opzetten van de verbinding verzoeken wij je contact op te nemen met de Technische Helpdesk. Zij kunnen dan in overleg met de netwerkleverancier besluiten om de verbinding te voorzien van nog een stabieler profiel

Tempmappen leegmaken doe je OF handmatig of middels schijfopruiming. (Laatste is aan te bevelen).

Ook een zeer gedefragmenteerde schijf kan voor onvoorspelbaar gedrag zorgen. Defragmenteer je regelmatig?
 
Laatst bewerkt:
hij is onlangs opgekuist
schijfopruiming en defragmentatie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan