Internet gaat plat na paar minuten

Status
Niet open voor verdere reacties.

MvdHoorn

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2004
de titel zegt het al, na een paar minuten surfen valt de verbinding weg, soms lukt het me te herstellen als ik de verbinding herstel via configuratiescherm ==>verbindingen. Als dit niet lukt moet ik de pc opnieuw opstarten en daarna werkt het weer voor een paar minuten.
In energiebeheer heb ik ook al gekeken, staat niet iets vreemds.
Wie weet het antwoord?

gr
Marco

Heb je toevallig iets net aan gesloten aan de modem ? Bijvoorbeeld een router die verkeerd staat ingesteld, of dat de modem een Wifi kaart ondersteunt en je toch een router hebt aangesloten ?

Je kunt proberen om andere netwerkdrivers te gebruiken. Even zoeken naar de laatste versie van de drivers. Mocht je die al gebruiken dan juist even naar een oudere versie zoeken.

Het kan ook zijn dat de netwerkkaart niet goed meer is. Als het om het Desktop PC gaat zou je een andere netwerkaart kunnen proberen. Nieuwe kosten gem. 6-8 euro.

Vermeld tevens eens of je Bedraad of Draadloos deze problemen hebt.
Of je een router gebruikt.
ADSL of Kabel

geen van alle opties hielp. Ik snap er geen hout van. Niks achter router gewoon Speedlink modem.

gr
Marco

Lees even onze vragen door en geef daar ook antwoord op.

Alle opties geprobeerd is wel een erg kort omschrijving wat je hebt gedaan. Wij proberen te helpen maar je moet dan wel even goede informatie teruggegeven.

Op basis van de door jouw gegeven informatie proberen wij je te ondersteunen. Hoe duidelijker je vermeld wat je precies hebt gedaan en antwoorden te geven op de vragen krijgen wij een beter beeld van de situatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan