Ziggo heeft internet geblokkeerd bij mij thuis omdat er kennelijk in de afgelopen 24 uur meer dan 1000 spam e-mails zijn verstuurd vanaf ons huisadres. Nu heb ik alle apparaten in huis gechekt (telefoons, laptops, desktops, tablets, ben zelfs de router in gegaan om de firewall te checken) maar zie ik niks wat wijst op malware/virussen. Heb natuurlijk ook de nodige scans uitgevoerd.
Ik weet ook zeker dat mijn vader geen Nigeriaanse prins is met een fortuin die hij graag met anderen wilt delen dus wij hebben deze e-mails zeker niet zelf verstuurd.
Iemand enig idee wat ik nu kan doen? Ziggo wilt internet namelijk niet open gooien tenzij ik een duidelijke oorzaak kan aanwijzen
Ik weet ook zeker dat mijn vader geen Nigeriaanse prins is met een fortuin die hij graag met anderen wilt delen dus wij hebben deze e-mails zeker niet zelf verstuurd.
Iemand enig idee wat ik nu kan doen? Ziggo wilt internet namelijk niet open gooien tenzij ik een duidelijke oorzaak kan aanwijzen