internet geeft een time out iedere minuut

Status
Niet open voor verdere reacties.

sygys

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2007
Beste mensen,

Ik heb een vraag. Ik heb momenteel een linksys router WRV200 al vanaf het begin dat ik internet heb via draadloos heb ik ci's (connection interrupts) het vreemde is dat deze heel regelmatig voorkomen. zo 1 keer per minuut. als ik ping naar bijvoorbeeld www.startpagina.nl dan heb ik netjes een ping van 18 ms en 1 keer per minuut heb ik een uitschieter van 1500 ms.

Als ik via de kabel op de router aan sluit heb ik nergens last van. dit heb ik met meerdere routers gehad. (ik dacht in eerste instantie dat de router kapot was maar zelfs met een gloed nieuwe had ik vanaf het moment dat ik hem aansloot meteen hetzelfde probleem.)

Ook heb ik gehoord dat het probleem kan liggen aan elektrische apparaten in de buurt maar zelfs als ik de router vrijwel in een lege kamer en bijna tegen mijn computer aanzet heb ik dit probleem.

Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand wat dit probleem veroorzaakt?

Alvast bedankt!

Groeten John

killer menace ik weet niet wat je probleem is. door te zeggen dat ik me geen zorgen hoef te maken.

Ik heb net in een heel verhaal uitgelegd wat mijn probleem is. ik maak me wel zorgen en hoop dat er iemand reageerd die er WEL iets vanaf weet. een ping van 2000 ms iedere minuut is NIET goed. en pingen naar een site die honderdduizende mensen per dag bekijken is naar mijn idee geen probleem. dit kan een host als chello makkelijk aan en kan worden uitgezet als ze dit willen. Daarnaast maakt het de test meer accuraat dan dat er dadelijk 5 mensen zijn die een japanse site gaan pingen die continue een ping van 2000 terug geeft.

daarnaast wordt er gepinged met 32 bytes per seconden stel dat er 1 miljoen mensen tegelijk gaan pingen neer chello met 32 bytes per seconde dan kom je als je goed kunt rekenen op 32 mb per seconde... ik denk dat chello dat wel aan kan. daarnaast geeft deze vaak de laagste pings! met andere woorden, ik snap je probleem niet!

Daarnaast help je ook niet met zo'n antwoord!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan