Internet hapert

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterretsiM

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Hoi allemaal,

Sinds kort ben ik overgestapt op draadloos internet. Hiervoor heb ik een Sitecom WL-535 router met daarbij een usb-verbindingsstick (zat bij de router) en een Sitecom WL-171 PCI card gekocht (ik heb namelijk 2 computers die verbonden moeten worden. De router staat beneden bij de Livebox en de PCI card en de stick zijn volgens de handleiding geïnstalleerd. Zowel de stick als de card "zien" het netwerk en maken hier verbinding mee. Maar dan begint de pret: van het ene op het andere moment heb ik geen verbinding meer. De pictogrammetjes op de taakbalk van het draadloze netwerk en de card geven aan dat er verbinding is, dat het signaal goed tot uitstekend is, maar toch kan ik niet verder surfen. Ik heb de firewall en antivirus software al uitgeschakeld en gedeïnstalleerd, maar dit bied geen oplossing. Als ik de draadloze verbinding uitschakel en weer opstart heb ik ineens wel weer verbinding. Helaas duurt dit niet lang, want na enige tijd (paar minuten) is het over en kan ik de verbinding wèèr afsluiten en opnieuw opstarten. Dit probleem doet zich bij allebei de computers voor. Dit schiet natuurlijk niet op, vandaar dat ik hier om raad vraag. Wie kan me helpen? Alvast bedankt!

Groet,
Ramon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan