Internet heel raar na installeren Sitecom Router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hafid

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2005
Beste mensen,
ik heb pas een laptop aangeschaft en daarna ook een wireless router van sitecom om ook draadloos internet te krijgen op me laptop. Alles geinstalleerd, laptop functioneert perfect met draadloos internet. Maar de pc is nu supertraag met internet als deze is aangesloten op de router. Ik heb ook bij speedtest tests gedaan met en zonder router en zonder router was ie verbazingwekkend sneller. Betekend dit gewoon een nieuwe router halen of kan het aan instellingen liggen oid?:confused:

Ik zou op de website van www.sitecom.com zoeken naar nieuwe firmware voor je router. Ik heb eerder mensen met een Sitecom die tip ook gegeven, en het loste bij hen de problemen op.

Hopelijk werkt het na een nieuwe firmware bij jou ook weer beter.

Let wel op: Firmware altijd bedraad installeren op een router, dus niet draadloos.

Tijs.

Bedankt voor je snelle anwtoord, maar dan heb ik weer een ander probleem :o ik krijg het als een .BIN file en ik kan nergens vinden hoe ik die moet openen. :o

Je moet (bedraad) naar de configuratiepagina's van je router gaan via je browser.

Daar kun je het .bin bestand uploaden. Kijk maar in het boekje/handleiding van je router waar je dat dan precies moet doen. Kijk dan ook direct even na of je daarna weer alle instellingen opnieuw moet doen die je eerder hebt gedaan m.b.t. draadloos netwerk etc.

Succes,

Tijs.

Beste Dnties,
Na het updaten van mijn firmware was het probleem inderdaad verholpen! Hartelijk dank voor de hulp.
Gr Hafid

Hafid, fijn dat het geholpen heeft! :thumb:

Het enige wat je nu nog even moet doen is de vraag als opgelost aangeven:
Klik op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag" (rechts onderaan deze webpagina).

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan