Internet hotel

Status
Niet open voor verdere reacties.

merijn1983

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2003
Hallo allemaal,

Ik zit volgende week in een hotel die draadloos internet aanbied, nou is mijn vraag als ik een wireless netwerkkaart in mn laptop heb of ik dan gewoon kan internetten en hebben mensen hier ervaring mee ?

Daar heb ik wel ervaring mee.
Dat is schreeuwend duur.
Je kan dan afhankelijk van de provider, per uur, dagdeel, dag, weekend of week toegang krijgen op hun wireless netwerk.
Laat je even goed informeren door het hotel wat de kosten hiervan zijn.
Ik weet ook dat er hotels zijn die het heel goedkoop aanbieden, maar zeker de hotelketens vragen hier de hoofdprijs voor en het is ook duidelijk bedoeld voor de zakelijke markt.

Succes,
Fonz

ja ik ga voor 1 a 2 weken in een hotel in duitsland zitten voor mijn nieuwe werk maar als ik een netwerkkaartje in de pc heb zitten is het dus voldoende

Check even voor de zekerheid met het hotel.
Alhoewel ik met mijn kaartje tot nu toe overal kon "inloggen".

Succes,
Fonz

ze hebben mij gezegd dat ze niet weten hoe duur het precies is, het hotel doet het niet zelf maar een speciaal bedrijf beheerd daar het wireless lan gebeuren

Geplaatst door merijn1983
ze hebben mij gezegd dat ze niet weten hoe duur het precies is, het hotel doet het niet zelf maar een speciaal bedrijf beheerd daar het wireless lan gebeuren

Als ze jou dat niet kunnen vertellen zou ik maar oppassen. Gek hoor, een dienst aanbieden en niet weten wat het kost :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan