Internet in ME

Status
Niet open voor verdere reacties.

DENNIS90

Banned
Lid geworden
8 sep 2001
Hallo

Ik heb de legaale versie van windows ME, maar ik kom niet op het internet kazaa doet het wel gewoon, wie kan mij helpen heb een router.

TNX:thumb:

Laatst bewerkt:
Zul je toch meer info moeten geven.

Zelf alles ingevuld? of automatisch? kun je wel pingen naar een website? kun je pingen naar een ipadres bijv 212.204.228.112?

Alles staat op automatisch kan pingen, het rare is ik heb internet verbinding want kazaa doet het gewoon kan downloaden in kazaa, alleen internet explorer kan geen een pagina vinden:(

En als je winipcfg doet staan de dns/wins server naar je router adres?

Geplaatst door m@rio
En als je winipcfg doet staan de dns/wins server naar je router adres?

Eh hoe bedoel je?, maar in kazaa heb ik wel verbinding.

Laatst bewerkt:
Net zoals ik het zeg :)

Ga naar start uitvoeren en typ daar in command en druk op OK. In het dosboxje typ je in winipcfg en drukt op enter.

Selecteer middels het drop down menu je netwerkkaart en dan kun je klikken op meer info (of iets in die richting) en kijk wat voor een ipadres erbij dns/wins staat

Laatst bewerkt:
:D Netwerk en internet is niet mijn vak, maar wat moet ik dan met die ip doen en hoe komt het dat ik wel verbinding in kazaa heb? alleen bij dchp staat een ip, en niet bij win.

Laatst bewerkt:
Heb je nog een pc om te testen?

Staat er ook niks bij de dns server?

Ja bij dns staat als het goed is mijn ip, ik zit nu achter de computer van mijn broer.

Naar jouw ipadres of naar de dns adres van je provider. Het is niet zoals ik net zei het adres naar je router maar echt naar het adres van je provider.

Check je broers pc en vergelijk die met die van je zelf

Intern ipadres moet idd afwijken maar het gaat om het dns adres

Komt dat er ook te staan als je ipconfig /all doet

dns is toch het zelfde raar snap er nisk meer van, op mijn computer heb ik nog steets verbinding met kazaa kan alles downloaden.:( maar internet explorer nog steets niet.

Wat je nog kunt proberen is een andere kabel, een andere poort op de router en als laatst je netwerkkaart opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan