Internet Information services

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michel5

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2004
Berichten
106
Waarom weet ik niet, maar ik kan de IIS niet op mijn machine installeren. Windows kan het5 bestand niet kopieren zegt hij. Het bestand is te zien op CDrom aan te klikken op CDrom maar hij blijft zeggen kan staxmem.dl_ niet kopieren

wie heeft er een idee
 
denk het niet
Heb drie orginele cd's Win XP Proffesionel met Servicepack 2
Pakt ze alle drie niet
ziet dus wel het bestand op CD maar vkan niet kopieren.
Wordt nog leuker, Indien ik service pach 2 er nog een keer overheen laat gaan, dan worden de betreffende bestanden op de schijf gezet nu niet meer met *.dl_ maar gewoon *.dll, maar ook deze kan Windows niet kopieren.
Heeft volgens mij wat te maken met beveiliging.
In de map system32 kan ik wel zelf iets kopieren
Antisyware uitgezet
Norton uitgezet
Firewall uitgezet
Maar lukt niet.
Bij alle drie de computers niet.
De laptop met een eerdere versie van Windows (alleen nog compleet met service pack 1) geen probleem mee gehad.

Wie weet raad, of heeft hier ook ervaring mee
 
sorry, maar dan heb ik geen andere oplossing meer liggen dan een herinstalatie met een sp1 cd. Anders eens de microsoft helpdesk probeeren (hoewel ze daar meestal nogal gefrustreed zijn over dit dingen...) of w8ten tot mischien iemand anders met een oplossing komt..
 
Blijf voorlopig even eigenwijs wachten. een nieuwe installatie is gauw weer drie dagen werk voor dat ik alle instellingen weer juist heb, voorlopig kan ik me redden door de bestanden op de server te publiceren.

Maar vind het wel raar dat ik na jaren gewerkt te hebben met een gekraakte cd, besloten heb om het eens allemaal legaal te doen, het niet meer werkt.

Hoop maar dat het een fout van mij ergens is.

wacht rustig af

Bedankt voor de moeite
 
Michel5 zei:
Maar vind het wel raar dat ik na jaren gewerkt te hebben met een gekraakte cd, besloten heb om het eens allemaal legaal te doen, het niet meer werkt.
Das er het fijne aan,
Illigale XP SP1 versie? wil je dan upgraden met een officele CD? Zal niet lukken, grappig he?
Microsoft Windows werkt meestal zolang je het enkel legaal of illigaal houd
 
Nee nee.

Het eerste wat je stelt is niet juist, SP2 kun je ook bij een niet legale versie instaleren, ik praat over persoonlijke ervaring,

Maar ik heb drie maanden besloten om mijn drie computers hier in huis opnieuw te instaleren met een legale versie van windows xp in verband met de aditionele downloads.

En nu heb ik dus een probleem, zelf nog gecontroleerd zoals het vroeger met office was dat de cd een nummer had, maar alle drie de cd werken er niet op.
Helaas, ik denk dat er een beveiligingsprobleem is waar ik geen weet van heb, of dat er iets in het register niet goed zit,
Ik kan geen extra programma's meer van de installatie CD toevoegen.

Wacht af en blijf hopen.
 
Dus, herinstald?
Ja, geeft soms probleemen als je dan BV updates wilt instaleeren omdat microsoft dan doorheeft dat je geen legale versie (meer) meer gebruikt.
Gebruikte je voor de 3 PC`s 3 CD`s? indien ja, neem contact op met microsoft,
als je 1 cd hebt, neem dan ook contact op met microsoft maar meld dan niet dat de cd eigenlijk voor 3 computers zijn... :D :p
 
Even heel duidelijk.

Zoals vanaf het begin gesteld,
Zijn het drie Legale CD met Drie legale Sleutels
Dit hierboven doet mij een beetje denken aan alles maar op een virus gooien.

Juiste adviezen heb ik nog steeds graag, maar heb geen zin in een discussie of het eventueel wel legale software is.
 
ik ook niet, maar als het daar niet lukt, neem dan gewoon contact op met microsoft, zei moeten of een oplossing bieden of je andere CD`s geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan