Internet is reclame waard.

Status
Niet open voor verdere reacties.

QJumper

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2009
Hai, ben ik weer xD (veel problemen heb ik he haha xD)
Nadat ik de 2 accounts verwijderd had , dacht ik dat mijn pc wat sneller ging reageren dan normaal. maar niks is minder waar.
Altijd als ik op internet klik komen er reclames enzo echt irritant zelfs als ik niet op Internet explorer zit. Nu zit ik vaak op google chrome. Echt een fijn programma, duidelijk enso, maar op internet explorer kon ik altijd met shareware.pro, wild fm luisteren als ik aan het leren was :p:p:p xD
Nou komt mijn vraag...........
ja nu komt ie ...........

-------
Hoe kan ik normaal gaan surfen zonder reclames?
^^ danke

Laatst bewerkt:
Haha!
xD Thx!
Ik volg die stappenplan =3
maar Her-instaleren kan helaas niet vanwege mijn andere probleem.
(staat ook op dit forum*

ik ga er nu naar kijken

Btw. zit nu te scannen met Norton AntiVirus.
Kan ik norton gebruiken? of per se die andere
thx

Frankwanner, ik vraag hier niet dingen specifiek aan jou, Ik ben niet goed op het gebied van computers hier en het heeft niks met mijn school niveau te maken. Je mag jaloers ofzo zijn, Maar je hoeft wat mij betreft niet te antwoorden.
Er zijn wel mensen die niet arrogant zijn
Dank u.

Ik help jou met de beste bedoelingen maar jij stelt toch vragen hier maar je doet niks met onze adviesen.

dus wie is arrogant...

maar goed, ik laat het hierbij...

Ja tuurlijk joh,
je bent hier om te PROBEREN te helpen.
alles wat jij zegt hoeft niet perse een oplossing te zijn.

bye

Gezien je aangegeven probleem, denk ik dat eerder de programma's die we aangaven je voor minder problemen kunnen zorgen dan Norton anti-virus in dit geval zal oplossen.

QJumper, ik denk niet dat er veel mensen zijn die niet de kant van frankwannet kiezen. Zolang jij niet scant met met MBAM of SAS, zul je weinig verder komen hier..

Nou ok , ik vroeg wat en kreeg een antwoord.
Fijn toch en weet ik wat te doen :)
Frank zo moet het.
thx guys

ik vind alles goed.
en even voor crash:

Ik mag toch iets ingewikkeld vinden? of ben jij mijn vader?
Dit is echt te gek voor woorden xD

Laatste wat ik erover zeg. Je mag best iets ingewikkeld vinden, maar de manier waarop je het aangaf is niet goed. Als je aangeeft wat je er moeilijk aan vindt, is er vast iemand bereid het even stap voor stap uit te leggen.;)

Laatste wat ik erover zeg. Je mag best iets ingewikkeld vinden, maar de manier waarop je het aangaf is niet goed. Als je aangeeft wat je er moeilijk aan vindt, is er vast iemand bereid het even stap voor stap uit te leggen.;)

Ok, ik ga niet doorzeuren, maar weet u wat een smiley betekent?

ik deed namelijk dit =/
met de bedoeling: Moeilijk.
dat hoef ik toch niet te vertellen? =o

Ik ga de stappenplan morgen doen.
1 uur hier zitten 'ruzie maken'
en mijn woordjes niet geleerd voor economie haha.
Ik ga echt even leren.
thx guys morgen horen jullie of het gelukt is

Helaas ik ken wel smilies, maar niet tekens die een smilie zouden moeten betekenen. Helpmij heeft eigen smilies om te gebruiken.:confused:

Helaas ik ken wel smilies, maar niet tekens die een smilie zouden moeten betekenen. Helpmij heeft eigen smilies om te gebruiken.:confused:

haha!
ok thx
trouwens. ik woon in heerhugowaard xD niet ver van purmerend vandaan.
(denk ik)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan