Internet is traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijnand02

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Ik weet niet precies of deze vraag hier kan worden gesteld. Maar ik merk,dat mijn internet/pc heel erg traag is. Soms gaan sites niet open, of duurt het erg lang voor een pagina wordt geopend. Zelf wijt ik het aan de live messenger,die ik heb gebruikt ,maar nu heb verwijderd. Daar kwam een rootkit mee (win32/rootkit.agent,ODG.) Ik krijg die er ook niet meer vanaf.
Ik vind dat Windows Live messenger wel eens wat mag gaan doen aan al die virussen,die er op zitten

Er zitten geen virussen in windows live messenger;)
download eensRootkitRevealer, die verklapt waar al de rootkits in je register zitten:thumb:

Ik heb de Trojan er met Trojan Remover afgekregen. Ik gebruik normaal NOD 32 en Malwarebytes. Maar daar ging het niet mee weg.
Is Sophos ook een effectieve en veilige trojanverwijderaar? Want op deze site kom ik die ook tegen. En zou mijn internet nu weer sneller en normaal moeten werken?

Is Sophos ook een effectieve en veilige trojanverwijderaar? Want op deze site kom ik die ook tegen. En zou mijn internet nu weer sneller en normaal moeten werken?

ik kamp op dit moment ook met langzaam internet en ik kan niet googlen. het toeval is dat ik nu sophos anti rootkit aan het downloaden ben, dus we zullen zien.:thumb:

Ik heb ook het probleem,dat pagina's regelmatig vastlopen. Dat moet ik het via taakbeheer afsluiten. Is er een oplossing voor?

Ik had ook traag internet. Dit door het installeren van Skype. Hij gooit er een invoegtoepassing op. Dze moet je uitschakelen... doet het een stuk sneller. Heb je Skype op je PC geinstalleerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan