Internet kabel aansluiten lukt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordywos2

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2012
Hallo,

Ik heb gister een nieuwe modem ontvangen van UPC die 50 mpbs kan verwerken, dat is nog niet helemaal goed duurt 48 uur voordat ik 50 mb ontvang heb nu ong 20 mbps.

Maar als ik me kabel in de modem doe en de andere kant in me PC pakt die hem niet. Ik moet een gebruikersnaam en wachtwoord in typen, en heb echt geen idee welke heb alles al geprobeerd is dat gewoon van de modem zelf die ssid en ww? Volgens mij niet.

Maar als ik een nieuwe verbinding probeer te maken via configuratie scherm krijg ik fout 651 als die verbinding maakt met de modem.

Kan iemand mij helpen? Draadloos werkt overgens wel, maar wil uiteraard het snelste!

Gr,
Jordy

Als ik die intoets krijg ik een foutcode 651 met erbij dat het verbindings apparaat niet werkt.

Ik snap er geen snars van.....

In sommige gevallen, waarschijnlijk bij jouw ook, word het modem niet meteen herkend. Deze moet namelijk eerst geactiveerd worden wat je normaal zelf kunt doen. In dit soort gevallen is even bellen met de UPC helpdesk de oplossing. Deze kunnen namelijk ook op afstand het modem activeren in gevallen dat het zelf niet lukt.
Wel bellen als je bij het modem staat want ze willen wat gegevens van het modem weten.

In sommige gevallen, waarschijnlijk bij jouw ook, word het modem niet meteen herkend. Deze moet namelijk eerst geactiveerd worden wat je normaal zelf kunt doen. In dit soort gevallen is even bellen met de UPC helpdesk de oplossing. Deze kunnen namelijk ook op afstand het modem activeren in gevallen dat het zelf niet lukt.
Wel bellen als je bij het modem staat want ze willen wat gegevens van het modem weten.

thnx, na contact te hebben gehad met UPC doet alles het weer!

Dankje! ;)

:thumb:

Zet je de vraag ook nog even op status opgelost. Dan hebben meer mensen profijt van je gevonden oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan