Internet Kabel verlengen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PhonicStudios

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2010
Hallo,

Ik heb een blauwe internet-kabel naar boven lopen (van vorige bewoners). Nu heb ik even opgezocht of het mogelijk is om deze kabel te verlengen, want opnieuw kabels trekken naar boven is geen optie voor mij.
Ik heb gevonden dat het mogelijk met een verlenger zoals deze:
extend-cable-between-modem-and-computer.jpg

Is er iets waarop ik moet letten bij de aanschaf van zo'n ding? Compatibiliteit e.d.? Ik moet namelijk ook nog een 5-10m nieuwe kabel kopen.

Tevens, weet iemand een goede plek om zoiets aan te schaffen? (als ik dit op dit forum niet mag vragen negeer het dan maar :P )

Groetjes,
Sanchez

Bijlagen

• extend-cable-between-modem-and-computer.jpg
    extend-cable-between-modem-and-computer.jpg
    8,1 KB · Weergaven: 52
Hoi hoi PhonicStudios

Je hoef niet echt special ergens voor kwaliteit op te letten en compatibiliteit ofzo, moet je wel kijken dat die niet ergens naast een COAX kabel komt en dan komt alles goed ..

Hier beetje meer over kan je KLIK ! lezen ....

Laatst bewerkt:
Hoi hoi PhonicStudios

Je hoef niet echt special ergens voor kwaliteit op te letten en compatibiliteit ofzo, moet je wel kijken dat die niet ergens naast een COAX kabel komt en dan komt alles goed ..

Hier beetje meer over kan je KLIK ! lezen ....

Err....nou....volgens mij loopt ie wel langs een COAX kabel. Ik heb er een foto van gemaakt:
EYl6VSq.jpg

Het idee is om de kabel iets naar rechts te trekken, daar de verlenger aan en dan zeg maar aan de rechterwand naar mijn computer doortrekken. Hij volgt dan wel het pad van die witte kabel (rechts op de foto), is dit een probleem?

Groetjes,
Sanchez

Uchh jeeh je hoefde niet zoo groote plaatje :D

En in het algemeen dat is niet ook zo catastrofaal als maar ietsjes dichtbij is, let maat op dat maar niet op ( tegen-aan dat is ) is of dat niet COAX aanraakt,
klein beetje dichtbij kan niet zo erg zijn, als maar coax niet aanraken dus hoef dan is ongv. goed..

Laatst bewerkt:
Ach ja ik had verwacht dat die foto automatisch kleiner werd :D
Ik ben benieuwd, wat gebeurt er indien de kabels op elkaar liggen of naast elkaar en elkaar aanraken? gaat dan de boel in de hens of gaan ze kapoet?

Groetjes,
Sanchez

Ach, dat spul is meer dan voldoende afgeschermd, hier liggen ze op diverse plaatsten ook naast elkaar, nergens last van.

Bij kabel met slechte afscherming zou er storing kunnen ontstaan, zou dus.

Mooi. Effe zo'n kabel aanschaffen dus, en als alles kapoet gaat kom ik hier wel even terug :P

Groetjes,
Sanchez

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan