Pesu
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 30 apr 2010
Hallo,
Ik draai nu op XP professional. Internet was echt al heel snel maarja, ik moet weer sneller proberen
.
Dus ik heb dit gedaan: Bron.
Nu had ik er in het begin geen last van maar de laatste tijd wordt die slomer??
Dan zie ik in de werkbalk: 5/10 onderdelen geladen. Ik snap dat dat zo hoort maar de laatste tijd duurt het steeds langer.
Soms heb ik zelfs: Document: 0% . dan laad ik echt niks en wordt de site ook niet geladen.
Dus ik had al die stappen weer terug gedraaid maar dan krijg ik altijd: Document 0% !
Ik heb hier niet zo veel last van aangezien het niet vaak voorkomt.
Dit gebeurd maar op 1 PC van mij met de specs:
Pentium III 866 mhz:love:
512mb ram. 2weken geleden geupgrade.
Ik heb een draadloze verbinding: 36mb/s
Dat is met een USB-stick en er zitten 3x1 meter usb kabel tussen. Dan heb ik de beste verbinding.(zit op zolder)
Weet iemand de oplossing? .Hij was altijd gewoon heel snel.
mvg,
Elija
Ik draai nu op XP professional. Internet was echt al heel snel maarja, ik moet weer sneller proberen

Dus ik heb dit gedaan: Bron.
Nu had ik er in het begin geen last van maar de laatste tijd wordt die slomer??
Dan zie ik in de werkbalk: 5/10 onderdelen geladen. Ik snap dat dat zo hoort maar de laatste tijd duurt het steeds langer.
Soms heb ik zelfs: Document: 0% . dan laad ik echt niks en wordt de site ook niet geladen.
Dus ik had al die stappen weer terug gedraaid maar dan krijg ik altijd: Document 0% !
Ik heb hier niet zo veel last van aangezien het niet vaak voorkomt.
Dit gebeurd maar op 1 PC van mij met de specs:
Pentium III 866 mhz:love:

512mb ram. 2weken geleden geupgrade.
Ik heb een draadloze verbinding: 36mb/s
Dat is met een USB-stick en er zitten 3x1 meter usb kabel tussen. Dan heb ik de beste verbinding.(zit op zolder)
Weet iemand de oplossing? .Hij was altijd gewoon heel snel.
mvg,
Elija
Laatst bewerkt: