Internet links werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kanjer

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2001
Sinds vandaag werken internet links niet vanuit mijn email en ook krijg ik vanuit mijn msn mijn emailpagina niet.Als ik gewoon vanuit internetexplorer werk werkt het wel.Als ik vanuit mijn email een link probeer op te starten dan krijg een wit scherm en van daaruit kan ik niet internetten.alles blokkeerd dan.
Enig idee???? Ik heb XP Home
Bedankt

heb je firefox/compuserve/andere browser geinstalleerd gehad, en weer verwijderd, toevallig?

Die hyperlinks worden geassocieerd met een bepaald programma waarin ze moeten openen, als vervolgens dat programma er niet meer is, doen de hyperlinks ook niets meer.

oplossing: open internet explorer, ga naar extra, opties, tabblad programma's klik op webinstellingen herstellen, haal desgewenst het vinkje weg, klik op ok, toepassen, ok..

en surfen maar weer :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb geen firefox, maar na die webinstellingen herstellen werkt het weer.Toppie.Bedankt

Mag ik hierop inhaken. Na Limewire (comp. sloeg vast) XP opnieuw overgeinstalleerd. IE werkte kortstondig. Na verbinding kon ik enkele sites aanroepen en daarna niets meer. Ook Outlook express werkte niet (altijd). Provider gebeld. Alles werkt prima; dus intern. Nu firefox geinstalleerd en alles blijft hetzelfde. Wel verbinding maar regelmatig geen mogelijkheid tot binnenhalen van sites. Dus ook helpmij kan ik zo nu en dan benaderen. De kans is groot dat deze vraag niet verzonden wordt. Ik word er ahw uitgegooid. Er staat dan KLAAR rechtsonder met een blanco scherm. Begrijp er niks van.

Het is voor mij wel herkenbaar, maar nu werkt alles weer.Dus ik ben even blij.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan