Internet mega traag!

Status
Niet open voor verdere reacties.

slimmewolf

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 nov 2007
Sinds ik een film gedownload heb is mijn internet opeens heel traag geworden.
Heb er panda en Antivir op laten lopen, alsook adaware en spybot. Maar niet blijkt te helpen om mijn snelheid terug te brengen.

Ik heb ADSL Light van Belgacom (België) met de volgende kenmerken: Snelheid "download" 4 mbps, "Upload" 256 kbps en een download volume van 4 GB per maand. En daar zit ik niet over.

Hier een Logje via Hjackthis:

Wie kan me verder helpen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi...:)

Hoeveel zou je snelheid moeten zijn?
Wat voor soort verbinding? Draadloos?
Modem en router ?
Weet je nog wanneer je de film hebt gedownload ?
Je zou met systeemherstel terug kunnen gaan naar een moment VOOR deze download.

ED

Er worden op Helpmij geen logjes meer nagekeken. Je kan je vervoegen tot nucia.nl of bluemedicine.nl

Sinds ik een film gedownload heb is mijn internet opeens heel traag geworden.
Heb er panda en Antivir op laten lopen, alsook adaware en spybot. Maar niet blijkt te helpen om mijn snelheid terug te brengen.

Ik heb ADSL Light van Belgacom (België) met de volgende kenmerken: Snelheid "download" 4 mbps, "Upload" 256 kbps en een download volume van 4 GB per maand. En daar zit ik niet over.

Hier een Logje via Hjackthis:

Wie kan me verder helpen!

Als ik een DVD film download zit ik altijd boven de 4GB of het moet zo'n DivX filmpje wezen.
Zou mij niet verbazen als je provider je snelheid heeft geknepen, zeker als er nog wat ander dataverkeer bij zit.
En als je hem met een peer to peer hebt opgehaald zit er zo wie zo een hoop extra data verkeer aan vast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan