Internet op 2e pc doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

takkouh

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Hey jongens,

Ik heb al een tijdje een netwerk tussen 2 pc's waarbij internet is gedeeld.
Op de hoofdcomputer waarop internet is gedeeld heb ik ineens een heel raar foutmelding gekregen bij de tabblad geavanceerd bij de eigenschappen van mijn inbelverbinding.

Doordat op de 2e pc internet het plotseling niet meer deed vandaag ben ik gaan kijken bij de eigenschappen van de inbelverbinding of deze wel op delen stond.

Maar toen ik bij de tabblad geavanceerd keek kreeg ik de volgende boodschap te zien ipv de normale aanvinkboxjes.

" Windows kan de eigenschappen van deze verbinding niet weergeven. De WMI (windows management instrumentation) informatie is mogelijk beschadigd.
Gebruik systeemherstel om windows naar een eerder punt terug te zetten"

Dit heb ik gedaan en dit heeft totaal geen effect gehad.
Weet iemand hoe ik dit probleem opgelost kan worden?

Alvast bedankt voor de reacties.

Ps. Op de 2e pc kon er een paar dagen geleden nog wel worden geinternet.

Al geprobeerd, maar geen effect.
Heeft niemand dan een idee hoe ik dit kan oplossen??????

Kan een firewall de boel blokken of heb je misschien symantec producten geinstalleerd.

Ik heb mijn pc geformatteerd en alles functioneerde weer voor de 1e paar dagen. Maar nu krijg ik weer hetzelfde bericht en kan ik hierdoor niet meer internetten en functioneert het netwerk ook niet meer.
Maar nu kan ik na het opnieuw opstarten wel weer alles normaal gebruiken. Deze foutmelden over het WMI gebeurd meestal vanzelf na ongeveer een paar uur online te zijn.

Hierdoor moet ik om de paar uur mijn pc opstarten en dit is best irritant.

Weet iemand hoe ik dit op moet lossen.

Ik heb trouwens Windows XP. (ook op de 2e pc)

(Mario heeft mijn nieuwe vraag afgesloten omdat hij niet begreep dat het hier om een nieuwe vraag ging.....)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan