Hey jongens,
Ik heb al een tijdje een netwerk tussen 2 pc's waarbij internet is gedeeld.
Op de hoofdcomputer waarop internet is gedeeld heb ik ineens een heel raar foutmelding gekregen bij de tabblad geavanceerd bij de eigenschappen van mijn inbelverbinding.
Doordat op de 2e pc internet het plotseling niet meer deed vandaag ben ik gaan kijken bij de eigenschappen van de inbelverbinding of deze wel op delen stond.
Maar toen ik bij de tabblad geavanceerd keek kreeg ik de volgende boodschap te zien ipv de normale aanvinkboxjes.
" Windows kan de eigenschappen van deze verbinding niet weergeven. De WMI (windows management instrumentation) informatie is mogelijk beschadigd.
Gebruik systeemherstel om windows naar een eerder punt terug te zetten"
Dit heb ik gedaan en dit heeft totaal geen effect gehad.
Weet iemand hoe ik dit probleem opgelost kan worden?
Alvast bedankt voor de reacties.
Ps. Op de 2e pc kon er een paar dagen geleden nog wel worden geinternet.
Ik heb al een tijdje een netwerk tussen 2 pc's waarbij internet is gedeeld.
Op de hoofdcomputer waarop internet is gedeeld heb ik ineens een heel raar foutmelding gekregen bij de tabblad geavanceerd bij de eigenschappen van mijn inbelverbinding.
Doordat op de 2e pc internet het plotseling niet meer deed vandaag ben ik gaan kijken bij de eigenschappen van de inbelverbinding of deze wel op delen stond.
Maar toen ik bij de tabblad geavanceerd keek kreeg ik de volgende boodschap te zien ipv de normale aanvinkboxjes.
" Windows kan de eigenschappen van deze verbinding niet weergeven. De WMI (windows management instrumentation) informatie is mogelijk beschadigd.
Gebruik systeemherstel om windows naar een eerder punt terug te zetten"
Dit heb ik gedaan en dit heeft totaal geen effect gehad.
Weet iemand hoe ik dit probleem opgelost kan worden?
Alvast bedankt voor de reacties.
Ps. Op de 2e pc kon er een paar dagen geleden nog wel worden geinternet.